Joo ruvettiin nyt tosissaan katsastamaan tuota Guzzia huonoin tuloksin. Jos se olisi ollut BMW 1100 tai 1150 niin ei muuta kuin ajo konttorille ja uudet paperit tilaukseen, mutta ei se on saatana Moto Guzzi ei yhtää Californiaa ole tarkastettu Ruotsissa sivuvaunu käyttöön. Muita pikkulohko Guzzeja oli vaikka kuinka monta. Nyt pitäisi ottaa yhteyttä semmoiseen instanssiin kuin
http://sfro.com/ ja siellä tyypittää pyörä sivuvaunu käyttöön ja samalla toimittaa rakennepiirustukset ja lujuuslaskelmat ym, sitten niitten dokumenttien kanssa taas uudestaan rekisteröimään kyseiselle katsastus konttorille.
Ja tuohon projektiin ennenkuin ne kyseiset dokumentit on kourassa palaa uskomaton määrä kruunuja.
No minkäs teet kun mies on niin saatanan hätäinen ja toisaalta tuli ensimmäisen kerran kaitsurille ja minulle tietokatko keskenään kun jäätiin niihin valoihin jos kaitsuri olis heti huomannut tarkistaa tuon asian niin enpä olis ryhtynyt koko projektiin. Vaan olisin laittanut sen siihen Bemarin sivuun.
PS. Jos Suomessa jotain kiinnostaa kyseinen projekti niin rahalla lähtee ja varmaan tänä päivänä helpompi siellä katsastaa.
