Kyllä ainakin Moto-ykkösen Norgen esittelyssä 6/2006 tiedettiin oikein, että moottori on pitkittäin.
Eipä ole enää hollilla sitä MP-maailman numeroa, missä taas tiedettiin, että Harley-Davidsonin 90 asteen V-moottori on pitkittäin. Numerossa 5/2006 taas tiedetään, että tonnista Grisoa ei erota 850 kuutioisesta ulkonaisesti, vaikka pienemmästä puuttuu selvästi näkyvä öljynjäähdytin.
Toinen neronleimaus samassa numerossa on väite, että moottorijarrutus kuluttaa rengasta enemmän kuin jarrulla jarruttaminen - "moottorijarrutuksessahan jarrutusvoima kohdistuu loppujen lopuksi renkaisiin, eikä jarrulevyyn tai rumpuun". Heh heh!
On moinen lausahdus pantu vielä kouluttaja Jarmo Jokilammen suuhun, mitä epäilen suuresti.
Hauska lehti on MP-maailma!