Itse kohta kuusikymmentä mutta rivissä edelleen. Ainakin jos uskoo reserviläiskirjettä.
Muita arviolta ja lonkalta heitettyä tietoa voin levittää: kokolailla 15 - 20 vuoden iässä on moottoripyörä halvimmillaan. Monet pyörät jatkavat siitä vielä halpenemistaan mutta merkittävällä osalla pyöristä on ominaisuutena joko tietty statusarvo, alkava keräilyarvo tai on ns. "hyvä ostos" koska kyseinen merkki/malli on tunnettu hyvästä laadustaan. Näitä on useilla merkeillä japanilaiset mukaan lukien. Guzzilla Californiat tuntuvat pitävän hintansa parhaiten. Tietysti on joitakin LM-harvinaisuuksia joiden arvostus on eräissä piireissä korkealla.
Tallissa on tällä hetkellä yksi pyörä joka on ostettu aikanaan 2000€ kauppahintaan mutta jonka myyntihinta olisi nyt, jos myisi, 5000 - 6000€. Ainakin jos uskoo kyseisestä pyörästä pyydettyjä, joskus älyttömiäkin, pyyntihintoja netissä.
Mutta jos koittaisin myydä Centauroani niin noin 2000€ tarjouksia voisin saada/olen saanut. Liian harvinainen, liian outo, liian monimutkainen, jne. Kuulemma. Siksipä se viihtyy tallissa vielä 5 - 10 vuotta kevyellä ajolla niin nuo samat arvotukset kääntyvätkin positiiviseksi seikaksi.