Kaikissa moderneissa painevoidelluissa moottoreissa on "ylipaineventtiili", mikä avautuu kun saavutetaan haluttu maksimi
öljynpaine. En huomaa V9 räjäytyskuvassa mitään sellaista osaa mitä ei ole omassa 750NTX:n moottorissa.
Low Flow tarkoittanee, että öljypumpun tuottoa on alennettu. Ehkä sitä on ollut aiemmin varmuudenvuoksi 
tarpeettoman paljon? Siten öljypumpun ottama tehokin pienenee.
Öljypumpun imuvastusta/öljyn saantia ilmeisesti korjattu uudella imuputkella.
Ventilation System viittaa mielestäni kampikammion huohotusjärjestelmään.
Tai sitten on vain tehty halvemmalla 

Tulin poranneeksi LeMans:n öljykanavat suuremmiksi. Imu- sekä painepuolelta, lisääkin kanavia tuli samalla kertaa.
Ja öljypumppu vaihtui tehokkaammaksi.