motomatti kirjoitti:
Itse olen näitä vääntömiehiä. Kuten Motojussikin. Hänen California "K" pyörästään irtoaa yli sata hummaa ja vääntökin on toisella sadalla.
Joo... 101.5 hp ja 120Nm kellotettiin vuosi sitten Piikkiön penkissä. Ahtopainetta vasta 0.5 bar.
Syyhyttäs sormia laittaa 1100 tai 850 Grison kylkeen mekaaninen ahdin. Siinä oikealla koneen kyljessä kun näyttäis oleva ihan sitä varten paikka jos öljyjäähyn (vain 1100) sijaintia hieman muuttais.
Niin, jos toisella kyljellä on ahdin niin toiselle kyljelle sopii öljyjäähy

Eiköhän tätä teemaa vielä päästä soveltamaan tässä talven mittaan...
Voi olla ihan hyvä ajatus vähän viilentää öljyä, vaikkei mittaustietoa lämpötiloista olekaan. Ilmeisesti vasen pakoventtiili leikkasi kiinni pari viikkoa sitten ja pyörä on nyt telakalla. Lasketaan puristuksia ja katsotaan venttiilit läpi.
Ehkäpä tässä talven mittaan keksitään muutakin pientä hassua Mandellon ihmeen kiusaksi ...
MotoJussi & California K