Guzzeissa kun tuntuu olevan aina pientä ja isompaa remonttia menossa, niin kuinka kauan sen
sitten pitäisi kestää? Autonvalmistajat ovat jo tunnustaneet vähän siihen suuntaan, että suunniteltu
kestoikä olisi 160kkm. Suunnitelmaan kuuluu lisäksi myydä tuona aikana pari kierrosta alustanosia,
normaalin kulumisen puitteissa.
Tuskin moottoripyörän valmistaja tuollaisia kilometrejä toivoo kenenkään ajavan, olisiko korkeintaan
puolet tuosta ja paaliin, onhan se vanhentunut mallikin jo silloin

Vai mitä arvelette?
Tästä pähkäilystä pitänee jättää pois nuo viime vuosituhannella valmistetut "Dinosaurukset".
Niitä ei varmaakaan ole suunniteltu, ne vain on tehty.

Kun tuotteelle pitää saada joku käyttöikä, ja vielä halvalla, sattuu että menee välillä
alta riman. Esimerkkinä vaikkapa käynnissä edelleen olevat venttilinnostimien vaihdot.
Riman alitukseen liittyy "normaali teollinen" laatu. Linkissä juttua aiheesta, siitä voisi vetää
senkin johtopäätöksen, että joka kahdessadas valmistettu yksilö hajoaa ennenaikaisesti.
http://www.tiede.fi/artikkeli/jutut/artikkelit/kaikki_hajoaaLisäksi olemme pieni markkina-alue missä ilmasto, tiestö ja tienpito asettavat kaluston
kovemmalle rasitukselle kuin Välimeren rannoilla on suunniteltu.
http://www.automerkit.fi/korjaus-huolto/7892-useat-varaosat-ovat-kestavyydeltaan-alimitoitettuja-suomeen-talta-nayttaa-pari-vuotta-vanha-vaaralliseksi-ruostunut-tukivarsiIkkalalla taitaa olla yksi eniten ajettuja kasiventtiilisiä, 80kkm jo ohitettu?
Onko ollut havaittavissa remontintarpeessa jotain pomppua noilla main, vai onko ollut tasaista pajotusta
kokoajan eri suunnista

.
Entä miten muilla?