Mulla päällä nahkapuku, selkäsuoja, kunnon ratahanskat ja ratasaappaat sekä umpikypärä hupun kanssa. Joskus harvoin kylmällä goretakki. Näin on ollut viimeset kolkyt vuotta. Alle sitten sään mukaan.
Olen prätkäkolarin takia eläkkeellä, vastaantullut nuorimies päätti kääntää suoralla tiellä vasemmalle vaikka mä olin eessä. Civicci meni lunastukseen, Lempparista ei ees runko vääräks, on tänä päivänä liikenteessä mutta ei enää mulla. Guzzista kun vauhdissa irtoo eteenpäin niin kääntyy nuo polvet nurin, nytkin kävi huonosti vaikka oli kisapuku päällä eli kunnon polvisuojat. Oxtarin saappais oli Civicin väri mut saapas ehjä ja siks myös nilkka ja jalkaterä. Kisapuvussa oli kyttyrä ja se sekä tärskyssä alapäästään murtunut selkäsuoja pitivät mun kondiksessa kun olin tippunut selälleni katukivetyksen päälle.
Tämä viidenkympin alueella ja ei mitään mahista reagoida niin nopeesti ja väistää, ei ehtiny kun tajuta et se tuleekin...
Mun mielestä kunnon ajokamat ja selkäsuoja/turvatakki on tärkeempi ku kypärä, en ite ainaka haluis olla selväpäinen kasvi.