Niin, arvelin että "uusin aito kaasariguzzi". Kun näytti, että se on pitkälle tehtaan jäljiltä (välipönttö oli pois, minkä tulkitsen tässä eduksi), jos pitäisi ulkonäön originaalina, arvo säilyy ymmärtääkseni silloin parhaiten? Joka tapauksessa - harvoin sattuu "vanhoja pyöriä", joissa on vähän kilometrejä. On tullut lähinnä vastaan Saksassa ja USA:ssa (foorumeilla), noissa maissa lienee verotus suhteessa kansalaisten varallisuuteen sellaista, että sellaisia harrastajia löytyy, joilla pyörä jää seisomaan talliin? Arvon suhteen, voisin kuvitella että ne tietyt, samat mallit pysyvät arvostettuina. Harvinaiset mallit lienevät hyvä veikkaus arvonsa säilyttäjissä (V7Sport, 750S, 750S3, LeMans I-III-V, 1000S, Daytona Racing, Daytona RS, 1100 Sport Corsa, V11 Coppa Italia, Nero/Rosso Corsa, Scura R). Olisiko Cali EV myös sellainen, vaikka edustaa paljon valmistettua mallia?