Edullisesta en tiedä, mutta "halpa" kai tuo on: listahinta GT:lle on 14490 euroa. Ilman vaihtoesinettä olisi pyörä lähtenyt kaupasta 13620 eurolla. Tuohon sitten tulee yhteiskuntapalvelumaksu eli rekisteröinti 356e päälle.
Ehdin käydä heittämässä nyt illalla vajaan 100 km lenkin route Napoleonilla ja maukasta oli. Kummasti tuo isompi moottori on 1100 Brevaa kierrosherkempi, jonka huomaa eritoten alaspäin vaihdoissa kun blibbaa kaasua. Toinen moottorin ero on se, että moottorijarrutuksessa putkessa paukkuu - ilmiö jota en Brevassa huomannut. Jotenkin buuörrr-poks-bam-BAM. Koeajo-Norgesteri teki samaa, joten kai se on vakiosäädöt kun tuon aiheuttaa. Erittäin maukas saundi.
Ruiskun on-off vaihto on selvästi pehmeämpi kuin Brevassa, mutta toisaalta moottorin kilinät ja kolinat tulevat korviin matka-ajossa ihan eri tavalla kuin nakussa, jossa ajoviima vie kilinät maailman turuille. Toinen negatiivinen asia, jota jo osasin koeajon perusteella pelätäkin on se, että kuuma laite tuo on, kate toimii liian hyvin lämpimällä kelillä. Mitään viilentävää viimaa normaalinopeuksissa ei juuri ole.
/pexi