Jokos on Calissa putket kunnossa?
Toiset hiljentää ja toiset keventää sekä koventaa

Itse täällä foorumilla hetken kyselin mistä saisi rosterisia sopivahalkaisijaisia mutkia kun olen vaihtamassa yhteen pyörääni toiset vaimentajat ja orggis vaimentajissa on kiinnihitsatut lähdöt.
Harrilta sain asiallisen vastauksen paikasta mistä voisi löytyä. Kiitos. (siellä ja muutamassa muussa on paljon parempia aihioita kuin Marteliuksella.. se toisin oli aiemmin parhaiten tiedetty paikka jossa teetättivät ja josta hankkivat aihioita..)
Kuulemma muut kuin kaupan valmiit pultattavat käyrä / vaimennin asiat ova vaikeita,
kallista ja työlästä tehdä itse siistejä putkia..
Olen yhteen guzziin jo pojanloppina tehnyt rosteriputket joista hioin kotikonstein kaikki saumat näkymättömiin ja kiillotin. Työlästä oli kuten aina kun halutaan hyvää jälkeä.
(Joten joku naurattava rumien liitosten ja putkien peittely jollain lämpöeristenauhalla ei tulisi missään tapauksessa mieleeni. En sellaisilla oikein ilkeäisi ajella! ellei ne jo alunperin kyseiseen tyyliin kuuluisi..kiihdytysauto kadulle tms?
Kartoittelin asiaa.. vaikealta näytti.. päätin että teen vaikka itse putkea ja mutkia..
No. Luovuutta ja rohkeutta peliin ja paikalliseen huippuammattilaiseen (johon olin lämmitellyt muutamilla projekteilla suhteita.. "ei tee ulkopuolisille" oli sanottu..

) yhteys.
Nyt on asia ratkaistu suht kevyesti ja uskon että tulee tasokkaat ja mieleiset..
parilla tonnilla olisi kai saanut myös Ghezzin tehtaan putket

Nämä ei ihan niin paljoa tule maksamaan..

rakenteluintoa muillekkin.
Jokos Le Ca on esitellyt Cafe Racerinsa?