Lakkasi sitten tänään toimimasta Cali EV:ssä.
Jotenkin tekisi mieli yhdistää siihen että kun 100.000km tuli täyteen pari tonnia taaksepäin, niin matkamittari ei oikein suostunut aloittamaan nollista.
Jäi noin 300km mittarista ennenkuin tasoittui toimivaksi.
Mutta toisaalta mitäpä se nopeusmittariin vaikuttaisi..
Toimi normaalisti kunnes mykistyi.
Mikä osa yleensä pettää?
Vaihdelaatikon sisäisesti tuskin, näyttäisi kestävältä rakenne.
Vaijeri jos kyseessä, niin olettaisin että oireillua ensin.
Kun sippasi kerrasta, niin itse mittari?
Kiertävä osahan ei mene sinne ihan suoraan, vaan pikkuisen kulmassa, muoviratasta välissä viisarille?
Sinänsä ei ajoa haittaa kun näkee kierrosmittaristakin nopeuden lähelle.
Calissa menee mukavasti tasan kierrokset/nopeus kun 3000rmp 5:lla on 100km/h, 4:lla 80kmh.
Hieman lisää talvitöitä, mutta jos olisi vinkkejä?