Uskotaan.
220v käytössä ei noilla wateilla olisi mitään pulmaa, mutta 12v lienee sitten erilaista.
Nyt kun on hyvää yöajokeliä, niin valoille on tarvetta.
Varokaa muuten kosteita lehtikertymiä mutkateillä ja myös mäyrät, supikoirat ja muut jänikset on öisin liikkeellä.
Tosin jos joku näistä penemmistäkin nisäkkäistä päättää alle sännätä, niin loput on sitten onnen kytkentöjä.
Jos mutkassa sattuu, niin lähtee pyörä metsäreissulle helposti vaikka supikoiran kohtaamisesta.
Moottoripyörässä on hyvä olla ääntä, turvatekiä sekin, vaikkei aina mielletä.
Mutta valoasiat selvittelen nyt onko alunperin toimivasti kytketty ja mistä kiikastaa että sammuneet.
Olishan se taas ollut liian helppoa oikaista.
Johto näppituntumalla lämpeni kyllä kaikki valot päällä kokeillessa, mutta ei se kyllä varsinaisesti kuumaksi vetänyt.
Mittasin valot päällä latausta ja näytti tyhjäkäynnilläkin mitatessa olevan latuuksen puolelle.
Ajoin tuolla oikaisulla muutaman tunnin.
Ainakin näki hyvin pitkillä.
Olikos muuten niin että säädöksissä on laitonta päävalo lisäpitkien kanssa?
Lyhkänen on muuten onneton valaisultaan, listalla parannuksia siihenkin.