Niin, tuo "välttämätön" kehitys näkyy kyllä hyvin. Kaikessa tähtäimessä valmistuskustannusten alentaminen. Sijainti: yksi laite molemmille sylintereille keskeisessä paikassa. Johdotus: kaikki tiet vievät ecuun, sähkökuvasta näyttäisi että releitä ei juuri ole, kaikki komponentit johdotetaan suoraan ecuun. Ne anturit mitkä sijaitsevat lähempänä mittaristoa, johdotetaan sinne. Lyhyet johtotiet, nopea kokoonpano. Yksi laite: monet anturit jotka sijaitsivat ennen erillään ja johdotettiin ecuun, on nyt integroitu samaan yhteen kokonaisuuteen - joka sitten vaihdetaan aina, jos joku näistä yksittäisistä antureista tms. on rikki. Ohjelmiston tärkeys painottuu, softa kontrolloi kaikkea. Nyt jo näkyy että on ohjelmapäivityksiä, jotka vievät asiaa taaksepäin ja joudutaan julkaisemaan nopeasti korjaava softa. Kaikki tämä lisää ymmärrystä sille, että V7 mallit ovat tärkeitä Guzzille: kauppa käy, katetta jää alemmasta hinnasta huolimatta koska valmistuskustannuksia on saatu painettua alemmas (Piaggion osaaminen, samoja komponentteja eri kulkuneuvoissa, miug3: Guzzi, Aprilia, Vespa...).