Noita Custom rakennettuja Guzzeja kun katselee, niin tyylikkäimmissä on pyöreät sylinterin rivat.
Onko kantikkaita kukaan pyöristänyt, jäähdytykseen ei liene vaikutusta kuin positiiviseen suuntaan pohjoismaissa.
Joku äärimmäisen pelkistetty mokkakahville kuljin aiheuttaa haaveita upean matkaCalin seuraksi.
Rakentaa itse rupesi jotenkin kiehtomaan, tilatkin kun on.
Hyvä aihio, vaikka pikkulohko, paljon työtunteja ja hyvä fiilis tehdessä. Vois napata.
Tekniikkapuolella toistaiseksi aika amatööri, mutta suunnittelusilmää kyllä uskoisin löytyvän ja kaverin suht täydellinen metalliverstas käytössä jossa metallit taipuu ja sorvit pyörii.
Aikanaan pronssia ja alumiinia valaneena (veistoksia), mulla varmaan on aika muotovapautta yksityiskohtien kanssa, kunhan selvitän sopivat aluvaluseokset vaikka kansien osalta.
Tässähän alkaa innostumaan uniikista kulkimesta.
Rahoituskin varmaan järjestyy päivä kerrallaan (useimmiten pa, mutta laskut hoidetaan aina jotenkin) kuten tähänkin asti elo.
Ei kellään satu olemaan GT 850 raatoa, on kai vitsi edes kysyä?