Ja ihan samalla tavalla sen pitäisi toimia Quotan kanssa myös.
TPS:n näyttävän kaasu kiinni arvoa 0,451V oikea arvohan tais olla 0,150V
Eipäs ookkaan

. Liian helpoksi menisi... tehtaan mukaan tars näyttää 0,378V.
"Throttle potentiometer with the butterfly closed, 150mV + 15mV" = näin siis kun sen kaasuläpän jossa tps istuu, topruuvi on ihan auki. Läppä "kops" imukanavaa vasten. Ei saa katsoa Guzzidiagista, mitattava.
"Adjust the throttle bodies until 378mV ±10mV" = sen jälkeen säädetään topruuvilla tuohon jännitteeseen (= kaasuläppä tyhjäkäyntiasentoon, asento määrittää tyhjäkäynti-ilmamäärän ja ruiskutuskarttojen ja CO trimmerin kautta bensamäärän). Mittaus suositeltavaa, voi katsoa GuzziDiagilla jos sen tarkkuuden kelpuuttaa. 0,378=>0,451, lienee siis tps:ää hieman käännetty että on saatu peliä rikkaammalle tai sitten on vaan "tavanomaisen vaihtelun sisällä"?
"The CO regulation trimmer is operating at the minimum RPM only and its influence is measurable up to 3000 RPM = no, ei tässä kielletä että se vaikuttaa kaikkialla mutta ei sitä kerrotakkaan...