Näin ymmärrän, nuo ovat oikeat kaapelit. Kun sinulla on kaksi Guzzia joissa molemmissa on "poltettavat epromit", ehkä kannattaisi harkita sitä "polttolaitetta"? Joskus laitoin johonkin yhdestä linkin.
PS.
Sattui silmään että on vielä saatavissa Saksan Guzziharrastajilla a) epromina ja b) *.bin -tiedostona tämä softa: Guzzin originaali "Sport1100ie KF Kit 1". Tehtaan aikanaan myymä "virityssarja 1" = Termignoni vaimentimet ja eprom jossa niihin sovitettu softa.
Polttolaite kuulostaa kyllä mielenkiintoiselta mutta pitäis varmaan myös hankkia ja osata vielä käyttääkin jotain ohjelmistoja jolla karttoja muokataan. Sportissahan mulla on jo powercommander joka hoitaa oikeestaan saman asian, toisaalta sytkää sillä ei voi säätää.
PC:n lisäksi sportissa on jo termignonien mukana tullut eprom.
Minkälaisella ohjelmalla eprommeja yleensä muokataan? ja olisko semmosta mahdollista ladata jostain niin vois vähän tutustua?
Moro,
Multa löytyy eeprommeri eli polttolaite Nurmijärveltä, hyvällä säkällä löytyy jotain eeprommejakin romulaatikosta jotka voi tyhjentää ja polttaa uuden ohjelman.
Moi. Eli melkeen naapurista löytyy laite ja ilmeisesti myös joku joka osaa sitä käyttääkin, loistavaa. Kuten yllä mainitsin mun pitää kuitenkin ensin vähän tutkia noita ohjelmia ennen kuin tarvitsee mitään polttaa. Kansi- ja mahdollisesti muutakin remonttia pitää Quotalle myös tehdä ennen mitään virittämisiä.
Aihe on jo karannut aika kauas kaasareista mutta en vielä alkanut otsikkoa muuttamaan. Kaasutinmuutos ei muutenkaan tunnu enää kovin todennäköseltä kun duunissa alko taas vaihteeksi YT-neuvottelut ja isompia hankintoja pitää ainakin vähän lykätä..