Halkeamisista muistui mieleeni tarina spine-rungosta joka oli murtunut poikki. Se ei johtunut voimasta, varsinaisesti, vaan huohotusjärjestelmästä. Osa rungosta toimii huohotuskammiona ja huohotusilman mukana, luonnollisesti, joutuu vetttä rungon sisään. Korroosio on homman nimi. Myös huohotustukoksista oli juttua.
Laitehan on helppo purkaa sen verran että saa huohotusletkut irti suht vaivatta ja tsekattua että niissä ilma kulkee vapaasti. Rungon sisäpuolta ei ole käsitelty mitenkään joten jos sinne huohotusilman mukana pääsee vettä tai sitä kondensoituu, esimerkiksi ulkona säilytyksen myötä lämpötilavaihtelun muodossa, runkopalkin sisään niin on altistus ruosteelle.
Rungosta tulee alaspäin, jos nyt oikein muistan, kaksi metallipunosletkua jotka menevät öljypohjaan öljyn pinnan alle. Öljynvaihdon yhteydessä on hyvä vilkaista mitä letkuille kuuluu. Lähinnä tukoksista on kysymys. Kun letkuja liitetään takaisin öljypohjaan niin uudet alumiini- tai kuparitiivisteet, 4 kpl, paikoilleen. Samalla tulee syynättyä muidenkin letkujen kunto ja toiminta. Nämä pyöräthän ovat ns. iällä.