Viime kesän oli kun yks saksalainen tunnettu juuri eläköitynyt Guzzikorjaaja sanoi myös sinne molya laittavansa. No, ehkä vähän jouheammin vaihtoi mutta ehkä jäin kaipaamaan sitä vähän kulmikkaampaa käytöstä ? 6-vaihteinen kyllä ja ei niin kovin yleinen malli (V11).
Ai niin no, tarkemmin selvittäen näitä onkin alle 60 Suomessa: "V11Sport 6 vaihteinen vaihteisto tehtiin puhtaalta pöydältä neljällä akselilla. Kaikissa Tonteissa, vanhoissa 4V koneissa ja 1100Sporteissa oli versio 5 vaihteisesta samasta laatikosta. Kun 2V Carc pyörät tulivat, oli taas puhtaan pöydän projekti joka tuotti kolme akselisen "Nuovo Six Speed" -vaihteiston, jota käytettiin myös 8V malleissa paitsi 8V laatikoissa ei jostain syystä ole "face cam" iskunvaimennusta voiman sisääntuloakselissa. Cali1400 sarja käyttää toista muunnosta samasta laatikosta mutta niihin "face cam" iskunvaimennus on palannut."