Kirjoittaja Aihe: Brevasta Caliin!  (Luettu 11305 kertaa)

Machiavelli

Brevasta Caliin!
« : Heinäkuu 21, 2015, 23:52:50 ip »
No niin, asiat tapahtuvat joskus nopeammin kuin eturauhasvaivainen guzzimies ehtii vessaan... ;) no joo, huono vitsi varsinkin kun olen itsekin kerhon keski-iän edustaja... mutta asiaan! Tänään koin uuden virstanpylvään lyhyellä Guzzitaipaleellani, menin ja vaihdoin pikkuBrevani Cali Stoneen! Sen tarkemmin en halua kertoa rekkareita, vuosimalleja tms. juttuja tai missä kaupat tein mutta kylläpä on vempele! Tällainen erektiohäiriöinen sohvaperunakin tunsi jotain liikettä nivusissa, loistavaa! Brevan myötä opin sisäistämään koko Guzzifilosofian enkä moiti Brevaa millään muotoa, hieno pyörä kaikenkaikkiaan, äärettömän mukava ajaa, näppärä ja ketterä!
   Tuli vaan tunne että nyt tsekataan tämä guzzijuttu oikeasti, nyt parisataa kilometriä Calilla ajaneena totean että nyt minäkin, riisikeppi ja basisti, tiedän jotakin "äijäfiiliksestä"... sanon lopullisesti hyvästit japanialaisille...  :D  P.S. Lafranconi rulettaa...  ;)

NorgeGTL

Vs: Brevasta Caliin!
« Vastaus #1 : Heinäkuu 22, 2015, 10:25:49 ap »
Onneksi olkoon! Löytyy se aina jostakin kun vain hakee. Kävikö kalliimmaksi kuin Titanium? Ihan komiahan tuo Breva olisi ollut.
Stelvio ´12 & 650 NTX ´87 ynnä Cali EV ´04 ja naisen Stelvio ´08.
Ex. Norge ´07, Calit ´06 ja ´03 sekä Quota ´99

Machiavelli

« Vastaus #2 : Heinäkuu 22, 2015, 12:17:55 ip »
Eipä tuossa isoa eroa Titaniumiin ollut, pääsinpä kaupoille samantien ja kivuttomasti... tämä on vähän tällaista kun se kuume iskee, siinä ei järjen sana paljoa paina  ;) Juu, niinkuin kerroin ei moitittavaa Brevassa, komea peli muttakun pitää olla isommat vehkeet...  ;D

Jukka Laine

• Administrator
  • Kotirintamamotoristi
« Vastaus #3 : Heinäkuu 22, 2015, 13:24:45 ip »
Onnitus uuden kulkineen hankinnasta. Soon aina kotijappäin ku meininki paranee. Fiilikseen tämä homma perustuu. Toimitahan Calistin Koljonvirralle tsekattavaksi.
Jukka Tuusulasta, Sport 1200.
Verestä Hyviä Muistoja!
Veriryhmä Gruppo MOTO GUZZI.

TunturiTT

« Vastaus #4 : Heinäkuu 22, 2015, 13:55:19 ip »
Onneksi olkoon! Varoitus: Isolohko-Tonti aiheuttaa kiihtynyttä karvoituksen kasvua!  ;D
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Machiavelli

« Vastaus #5 : Heinäkuu 22, 2015, 18:30:35 ip »
Jaa sellaista vaikutusta... sittenhän mä olen pulassa, tukka on jo nyt yli puoleen selkään  :D  Koljonvirralle ei taida pystyä venymään, tässä on niin paljon kaikenlaista... Calin kiilloitusta ym. ym. ;D

TimoEv

• Porukassa mukana - pyynnöistä huolimatta!
« Vastaus #6 : Heinäkuu 22, 2015, 19:03:26 ip »
Minä kun joskus vaihdoin Nevadan Stoneen, niin rintapielet oli hunajasta tahmeat viikkoja. Koskisen Jussikin kirjoitti, että "olisittepa nähneet Timon ilmeen"...
No, nyt näyttää siltä, että tuo Cali pitää pistää myyntiin tulevana keväänä, jos ei oma olotila tästä kovasti paremmaksi muutu... Omaan "ECUun" tarttis saadaa uusi kartta... :-\

motomatti

« Vastaus #7 : Heinäkuu 22, 2015, 19:42:16 ip »
Jos "ECU" röpöttää niin sinne on hankalampi "karttoja" syöttää mutta jos on kysymys vain ajoituksesta niin siihenhän on kipinätäsmäyslaitteita ja jos putkisto on ahdas niin siihenkin on olemassa "huollossa" värkit valmiina. Kunhan yhteiskunta, vakuutusyhtiö tai pankki vain hoitaa rahoituksen.

TunturiTT

« Vastaus #8 : Heinäkuu 22, 2015, 21:01:36 ip »
Isällä ajoitusta ensin korjattiin ajoitusta sillä huoltamolaitteella. Kävi useammankin kerran. Aina säätyi itsekseen pieleen. Lopulta antoivat jonkun "voiteluaineen" jolla sytytys pysyy alueella.

GuzGuz

« Vastaus #9 : Heinäkuu 22, 2015, 21:24:51 ip »
Hauska lukea näistä hormoonitoiminnoista.
On näissä "poikien" jutuissa tavallaan perää.
Hymyilyttäähän se vieläkin ei niin nuorta miestä välillä päräyttää Lafranconit soimaan sopivalla teatraalisuudella.
Vielä enemmän tuttujen mutkateiden päässä huoltoasemalla/ levähdyskahvilla kun pari ohitettua nakupyöräilijää ihmettelee "matkacustomin" kanttausripeyttä.
Tykkään että parhaimmillaan on Cali kun alla nopeat mutkapolut joissa koko ajan kallellaan.
Mutta rennon ripeästi, muistaen että ominaisuudet loppuu kuskilta ennen pyörää on hyvä yhtälö.
Kaikessa ajossa hyvä, paitsi kaupunkien ruuhkassa.

Machiavelli

« Vastaus #10 : Heinäkuu 22, 2015, 21:54:41 ip »
Huomasin kyllä että Cali on yllättävän ketterä käänteissään, jotenkin oli sellainen ennakkoasenne että se on se viimeinen pyörä ennen palvelutaloon siirtymistä... onneksi olin tuhannen väärässä! Itse en voi sietää hunajaa mutta jokin vastaava tuote varmasti sotkee ajovarusteeni, toivottavasti vielä vuosienkin päästä... ja Lafranconien soundi, sehän saa naapurin urpon kurkkimaan verhojen raosta ja mutisemaan itsekseen jotta "jaahas, naapurin hampuusi vaihtoi sitten tuollaiseen... helvetin lättähattu!"   ;D

GuzGuz

« Vastaus #11 : Heinäkuu 22, 2015, 22:28:17 ip »
Sitä naapurin kurkkimista saa ja jos liika äänekkyys häiritsee kuskia jatkossa, niin hälvennettyä laittamalla kivivillaa Lafroihin.
Ei juuri vaikuta voiman ulostuloon jos ei överiksi, mutta säätövaraa on ääneen.
Sais varmaan ky konstilla myös lailliseksi rekisteröityä suht suorat putket? Ainakin melumittauksista sutjakkaasti.
Ecut ja muut systeemit tuntuu hyvin pysyvän mukana ilman sen kummempia.
Kerran tosin kun ihan kokeilin täyteen kivivastukseen pakarit, niin kuulosti nuhaiselta ompelukoneelta, rajansa kaikella.
Itse tykännyt kuitenkin hieman hillitä välillä, korvat kun on vähän tapetilla soitinrakennuksessa.
Villavaimennuksissa on myös se että aina väliaikainen.
Palaa se kivikin Guzzilla, kestää heiketen noin ajokauden..

TunturiTT

« Vastaus #12 : Heinäkuu 22, 2015, 22:51:33 ip »
California on vähän semmonen juttu, että sen tajuaa tai sitten ei. Muutamalle antanut tyypit omalla ja reaktioita on tasan kahteen suuntaan. Semmosta vähän tykkää tai vähän ei tykkää -tilannetta ei ole tullut vastaan.

...Ja kun se näyttää niin hyvältä  8)

Machiavelli

« Vastaus #13 : Heinäkuu 22, 2015, 23:32:04 ip »
Jos mä hommaan GuzGuzille suosaarnia, vaahteraa ja ruusupuuta niin teetkö mulle uniikin Precision -tyyppisen basson? Mulla on neljästä bassosta yhden body suosaarnia ja hitto mikä sustain! Amerikasta ei mun mielestä ole tullut muuta hyvää kuin soittimet, em. kampe on Californiassa tehty, miten sattuikin... :)  Sorry, tämähän on motukkapalsta eikä mikään pitkätukkien huurukanava  ;) Yhtä kaikki, nyt on kalusto kohdillaan ja  vielä rutosti ajokautta jäljellä, vehkeet tulille ja baanalle! Tai no jos sentään nukutaan yön yli...

GuzGuz

« Vastaus #14 : Heinäkuu 23, 2015, 00:25:45 ap »
Sustaini kuulostaa hyvältä avaukselta.
En tee kuin uniikkeja tekoja..sanoi Calisti, mutta myös soittimissa.
Guzzistit on aika yksilöitä.
Kuten TT mainitsee, niin ne tajuaa ymmärtää ainakin hyvistä kulkimista ja jos ei niin tajukaan niin sekin on jo hieno lähtö.
Jos vielä purjeveneen mitallisen Hondurasmahonkia, niin vois taivuttaa hieman muotoja muuhunkin kuin kuin umpilankkuun.
Nyt kanssa mun osalta nää öiset..