Tämä lienee kyseessä:
http://www.nettimoto.com/moto-guzzi/v11/1890976(http://www.guzziclub.fi/hscms/foorumi/index.php?topic=5082.0)Tässä subjektiivisia yleisnäkemyksiä:
- julkaistiin Mandellossa 2001 Guzzin 80v juhlamallina Aprilian tultua omistajaksi
- harvinainen, valmistettiin vain 300 kpl vuonna 2001, alkupää numeroitu (sivukopat)
- perustuu ensimmäiseen 1999-2001 "KR" mallisarjaan, punaiseksi maalattu spine runko
- punainen ”racing” väritys (venttiilikopat, takapenkin suoja - ”sivuraudat”)
- carbon osia (tuulisuoja, mittaristopaneeli, äänenvaimentimien pinta, etulokkari)
- KR mallisarjan lyhyempi akseliväli, kun kate on pieni => mahdollisesti woblaustaipumus > 120 km/h nopeuksissa
- takapyörä 170/60-17” (2002 =>180/55-17”)
- moottorissa karkea maalaus (joissakin yksilöissä irtoili)
- 1 levyinen kytkin alkuperäisasennuksena
Kun kilometrejä on vähän, voinee olettaa että yksilevyinen kytkin on vielä paikallaan. Kestää n.30.000 km. Vaikka Rosso Mandellon kytkintä on sanottu V11 sarjan yksilevyisistä parhaaksi, sekin muuttuu vaaralliseksi ennemmin tai myöhemmin (alumiininen vauhtipyörä halkeilee). Kenkku juttu sinällään, kun yksilevyistä on niin kiva käyttää ja se toimii hyvin näissä. Kytkimen vaihto kaksilevyiseksi vaihdattaa kaikki osat. Jos voi tehdä työt itse tai käyttää edullista kaveria ja haalii käytettyjä osia (vauhtipyörä, starttihammaskehä) sikäli kun mahdollista, kustannus alenee. Uusia alkuperäisvaraosia ja ammattilaista käyttäen >2500 € remontti.