Aikanaan kun mulla oli stonen kyljessä velorexi, niin käytin renkaina Kendaa niin edwessä kuin takana
stonen vakiovanteilla. Takanakki kesti 8000-9000 km, eikä ollu hinnan kiroissa, molelmpien hinta jäi alle satasen. Pirun kovat, en kyllä suosittelis soolokäyttöön kenellekkään, lankeaminen on varmaa
mutta sivarikäytössä hinta/kestävyyssuhde kohdallaan.
Laitetaanpa nimi korvan taa. Turhaa on hieroa kalliita kumeja tiehen, kun ei niiden ominaisuuksia kuitenkaan pääse hyödyntämään.
Anyway. Eilen hieroin päätäni taas tallilla tovin, ja turhauduin.
Viikonloppuna hankkimani penkki sopi paikalleen kuin nenä päähän, kiitokset siitä asianomaiselle taholle. Penkkiä sovitellessani vasta tajusin miten sen on tarkoitus toimia, ja tarkastelin hieman tarkemmin niitä osia mitä minulla jo oli, ja kuinka ollakaan .... Aika tarkkaan kaikki osat minulla jo oli, mutten vaan tiennyt kuinka niitä käytetään 8-)
No eipä mitään. Koitin sitten saada pyörää tassuilleen, mutten onnistunut.
Ennakko-olettamasta poiketen etu-alakiinnike ei sitten kuitenkaan sovi toimimaan kuten oli ajatus; vaunun kiinniketanko ottaa kiinni pakoputken alapintaan. Nyt mietin, haittaisiko ja mitenkä sen tekisi, josko takoisi pakoputken alapintaa sentin verran sisään. Putki on sen verran avara, että virtausta kyllä sopisi sinne jatkossakin, luulisin ja uskoisin.
Vielä on ratkaisematta takayläkiinnikehomman lopullinen toteutus. Josko sen kuitenkin veisi kunnon klämpillä takaiskarin yläkiinnikkeen taa strutsiin? Kiinnitystankoa vaan pitäisi hieman pidentää, käsittääkseni.