Vaakakierrettähän se yrittää tehdä jos moottorin kierrokset muuttuvat ilmalennon aikana.
Samalla tavalla kuin paikallaan kaasutellessakin.
Pyörien hyrrävoima pistää tässä kohtaa hanttiin ja Guzzi alkaa kääntyä poikittain, samaa aiheuttaa
jos keula tai perä nousevat/laskevat ilmassa.
Tuota silloin yritin pähkäillä ja tulin siihen tulokseen että, vaistonvaraiset ohjaamisyritykset eivät
välttämättä johda toivottuun lopputulokseen. Loikan pidentyessä laskeutuminen tapahtui aina vain
enemmän poikittain. Ei ollut enää kivaa.
Jos yrittäisi jotain volttia tehdä, veikkaan hyrrävoimien puuttuvan asiaan. Näkymät kuljettajan silmin
olisivat jotain oheisen videon kaltaista. Ainakin siinä flipin suvantovaiheessa.
https://www.youtube.com/watch?v=4llBi5Rb_jA