>> Vakiokuntoisena ei sano pumppu eikä startti mitään jalka alhaalla. Sammuu myös heti, jos jalan heilauttaa sivulle käynnissä. <<
Minun pyörä on ihan sellainen kuin sen uutena Piikkiöstä ostin. En tietenkään väitä vastaan, jos jollain on toisenlainen konstruktio tuossa jalkajutussa.
Mutta olen sen enempiä ajattelematta pistänyt virran päälle, vaihtanut vapaalle ja startannut. Pyörä käy kypäröinnin ajan ihan normaalisti.
tiedä sitten enkö ole ymmärtänyt pyörän oikeaa käyttöä...

>> Saisiko jostain kätevästi huoltopakettia... <<
Öljyt ja tulpat saa ihan näppärästi vaikka Motonetistä. Niissä ei ole mitään eksoottista. Olen käyttänyt Valvolinen liemiä, eikä mitään merkillisiä Super Extra GT Gold Oil -juttua. Molykoten olen ostanut Piikkisötä, mutta sitä saa tod.näk. Heinolta. Suodattimet ovat ymmärtääkseni mallikohtaisia, mutta kuitenkin yleisesti saatavilla olevia. Eihän tehdas nyt omia ole valmistuttanut ( kai...? ). Bensafiltterikin on julkisesti saatavaa mallia.
Öljyfiltterille on ainakin Championilla vastaava, toisista en tähän enää muista, mutta asiasta on käyty täälläkin aikanaan vilkas keskustelu.
Ilmafiltterin voi huoletta jättää vaihtamatta ainakin 50´000 km ajoon, jos nyt ei Saharassa rällää.
Muutenkin nuo käsikirjan öljynvaihtovälit...hmmm...en ole niitä oikein orjallisesti noudattanut. Vaihtanut lähinnä kun on ajallisesti sopiva hetki.
Jarrupaloista on motomatilla hyvää kokemusta. Lähinnä se, että hinta ei saa olla ainut kriteeri ostossa, eli BiliBali B ei ole tähän sopiva kauppa...