V11 –intoilijan subjektiivisia yleisnäkemyksiä:
-   kilometrejä on tosiaan ihmeen vähän (hienot Veglian valkopohjaiset mittarit)
-   ”Le Mans Rosso Corsa” = oli punainen erikoismalli Öhlinsin jousituksin, tämä näyttää mallilta ”Le Mans Champagne/Cromo Grey” (2001-2002) 
-   ”Le Mans erikoismalli” = kuvan perusteella kyseessä olisi mainio V11 Le Mans peruspyörä, ei erikoismalli
      (erikoismallit olivat Tenni, Nero Corsa ja Rosso Corsa)
-   täällä näkyvät hyvin eri vuosimallit: 
http://www.v11lemans.com/forums/index.php?showtopic=5691-   2002 mallit:Guzzi Aprilian omistukseen 2001, V11 mallien ”laatu parani”, mallisarja ”KT” (akseliväli piteni eikä Le Mans mallien ajettavuutta
      muutenkaan ole moitittu)
-   2002 valmistuneet olivat tietääkseni viimeiset ilman kattia olevat (kun ottaa penkin pois "avaimen kääntessä", näkyy ecu ”15M”
    (kattimalleissa 15RC) => mielestäni siinä on puolensa kun on vielä katiton (optimointimahdollisuudet, ei lambda-anturia)
-   15M on ensimmäinen moottorinohjausyksikkö johon on helppo liittyä monipuolisesti GuzziDiag -työkaluin (huolto, optimointi)
-   tehokkain ja viimeinen versio perinteisestä Guzzin 2V –työntötankokoneesta
    (ilmajäähy, lukemat samaa luokkaa kuin kilpailijoilla tuohon aikaan)
-   vaihteensiirtimen jousesta on pidettävä huolta, niitä katkeilee joskus, helpohko vaihtaa samalla kun vaihtaa vaihteiston öljyt
    (startti pois, sen takana on laippa jossa nämä lelut ovat kiinni)
-   aivan huippuluokan 6V vaihteisto, toimii paljon jouheammin kun siihen asti tarjolla olleet Guzzi -vaihteistot
-   V11 mallilla on vankka ”faniryhmä”, omat nettisivut/foorumi englanniksi ja saksaksi
-   V11 mallilla ajo ei ole mielestäni "suvituuli soi" meininkiä, olo on enemmäkin "tuli pidettyä härkää sarvista"
     uudempiin malleihin (Breva =>) verrattuna (ei kokemusta "oikeasta" LeMans I-IV sarjasta)
-   aikanaan maahantuojalta kysyessäni arvio oli että Suomessa n. 50 kpl (V11) rekisterissä
-   esitteitä skannattuna: 
http://www.v11lemans.com/forums/index.php?showtopic=18360&page=2    (alalaidan saksankielisessä näyttäisi olevan tämä puheena oleva 2002 malli 
251 kg/91 hv/94 Nm, Marzocchi upside-down iskunvaimennus edessä, iskun pituus
     120 mm, sisään- ja ulosjousitus säädettävissä, White Power iskunvaimennus takana, iskun pituus 64 mm (takaswing aina 2 x tämä), jarrut edessä 4 mäntäiset, 320 mm kelluva
      Brembo Serie Oro, takarengas leveämpi 180/55-17)