Kirjoittaja Aihe: Mode: Aiheen voi poistaa!  (Luettu 6602 kertaa)

Marko

  • Viestejä: 612
Vs: Mode: Aiheen voi poistaa!
« Vastaus #15 : Lokakuu 21, 2014, 20:27:12 ip »
kyllä tänne tarinaa mahtuu. jos ei muualle niin tonne totaalisen offtopicciin..   ;D

ehdotan että ei poisteta.

meinasin muuten syksyn kunniaksi ostaa bemarin.

motomatti

  • Viestejä: 13 488
Vs: Mode: Aiheen voi poistaa!
« Vastaus #16 : Lokakuu 21, 2014, 20:43:55 ip »
Kaverini voitti Bemun arpajaisissa vaikka onkin turkulainen. Ns. paistetta risukasaan. http://www.smoto.fi/?p=1942

Camn

  • Viestejä: 2 583
Vs: Mode: Aiheen voi poistaa!
« Vastaus #17 : Lokakuu 21, 2014, 21:34:09 ip »
Lainaus
Ghezzi Brianin kone - aivan perusvireinen 1100 työntötanko
Tällaista olin löytänyt kahdesta lähteestä varsinaiseen keskusteluun:
"
The motor is essentially standard, although Ghezzi & Brian's airbox, plus tweaking of the Weber-Marelli fuel-injection system, adds a bit of low-rev power. The bike also wears a less restrictive exhaust that helps lift peak output. Ghezzi also balances the flywheel to reduce vibration. The 1100cc V-twin engine fuel injection is tweaked to produce 94 horses and gobs of torque.
"
Siis imu- ja pakopuoli muutettu, karttoja optimoitu, vauhtipyörä tasapainotettu. 3 hv lisää vakioon nähden kampiakselin huipputehossa. Mutta tämähän on "vain moottori", kun V11 moottori oli 2V moottoreista niitä tämäkimpiä jo tehtaalta lähtiessä, niin kun se yhdistetään näihin varsinaisiin G-B -ominaisuuksiin (runko, paino, jarrut ja mitä niitä onkaan) - eikös tästä tule se ainutlaatuinen paketti?
V11 - it defines you.

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: Mode: Aiheen voi poistaa!
« Vastaus #18 : Lokakuu 21, 2014, 22:02:28 ip »
Niin, eli kuten tuossa yllä listasin. Vauhtipyörä ei lisää eikä vähennä tehoa tai vääntöä.
Hyvä pyörä, parempi mieli.