Jos Sulla on talven aikana paikka / mahdollisuus käydä sähköjohdot tarkasti läpi - se kannattaa tehdä. Tuon ikäisessä tulee helposti tämmösiä ongelmia:
- Maadoituspisteet runkoon löysällä / ruosteessa.
- Lataussäätimen maajohto!!
- Starttimoottorissa kosteutta / hiilipölyä / hapettumia. Bendixin puhdistus ja rasvaus. Huomaa, että niveltappi on paikallaan Pyhällä Hengellä ja putoaa helposti pohjakaivoon. Jaa mistäkö tiedän...
- Johtojen hankautumia runkoon. Erityisesti emäputken tienoilla.
- Tulpanhatut sisältä huonossa kunnossa. Tulpanjohdoissa ei hankautumia.
- Rele / sulakekannat hapettuneet.
- Lamppujen kannat / pitimet hapettuneet.
Noihin ei edes tarvita rakettimiehen opaskirjaa eikä erikoistyökaluja. Aikaa menee hätäilemättä tehden alle 2 h, mutta saattaa pelastaa tienvarren stopilta. Erityisesti sitten, kun Guzziralli on jossain Rokualla ja joutuu pienessä "tihkusateessa" ajelemaan...

Huollon tarkoitus kun on sekä korjata viat, että ennaltaehkäistä niitä. Ei sitten tarvitse Porvoo - Pihtipudas -välillä miettiä missä kunnossa jokin asia on...Ja samalla oppii tuntemaan oman pyörän perusasiat.
Jos joudut uusimaan johdotusta, niin Il Falconessa oli taannoin juttu johdon oikeasta jatkamisesta.