Kirjoittaja Aihe: moto krääsä  (Luettu 4317 kertaa)

paavopaavali

moto krääsä
« : Lokakuu 01, 2014, 11:57:25 ap »
olisiko kellään myydä moto guzzi aiheisia julisteita ja yms ns. kräsää? tai tietoa mistä löytyy..

TunturiTT

Vs: moto krääsä
« Vastaus #1 : Lokakuu 01, 2014, 12:07:18 ip »
Ebay.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

paavopaavali

« Vastaus #2 : Lokakuu 01, 2014, 12:38:25 ip »
no joo, mutta se välillä tuntuu huonolta ratkasulta..

motomatti

« Vastaus #3 : Lokakuu 01, 2014, 13:11:02 ip »
Niin, alussa voi olla puute krääsästä mutta 25 Guzzivuoden jälkeen on sälää kyllä kertynyt. Edellisen muuton oheistuotteena sitä meni nuotiolle aika läjä. Enpä olisi uskonut että siitä olisi joku kiinnostunut. Netti on täynnä kaikennäköistä poster- ja julistekauppiasta. Akkinäisellä haulla tuli vastaa useampi kymmenen firmaa jotka kauppaavat julisteita. Varsin tyylikästä tavaraa suurin osa.

Tallin kirjahyllyn siivouksen yhteydessä voin katsoa mitä kaikkea on sinne jäänyt. Muistelisin että ainakin -89 -mallisen NTX: neliväriesite löytyy. Varmaan muutakin. Kunhan pääsen tallin uudelleenorganisoinnissa sinne asti.

Voitko tarkentaa mitä erityisesti haluat.

GinTurismo

« Vastaus #4 : Lokakuu 01, 2014, 15:13:58 ip »
Vielä yksi GT, kiitos.

paavopaavali

« Vastaus #5 : Lokakuu 01, 2014, 16:14:29 ip »
joo, löysin itsekin muutamia juliste myyjiä mutta lähinnä ne ikivanhat julisteet, kirjallisuus ja merkit ja kyltit kiinnostaa... osia en halua kun ei ole vielä pyörääkään

motomatti

« Vastaus #6 : Lokakuu 01, 2014, 16:43:58 ip »
Haulla "Moto Guzzi posters" löytyy melkoinen määrä kaikenlaista. Uutta ja vanhaa.
Tässä yksi:
http://fineartamerica.com/art/all/moto+guzzi/posters

Kaikenlaisilta rompepäiviltä löytyy sattumanvaraisesti Guzziakin sivuavia tuotteita. Parhaita paikkoja löytämiseen ovat erilaiset swapit ja vastaavat vanhan tavaran torit. Itse olen niiltä löytänyt esimerkiksi emaloituja kylttejä, tankkimerkkejä, julisteita ja ihan hyviä osiakin vaikka Guzzi ei olekaan mikään yleinen niissä piireissä. Yleensä eniten sälää on Jawa, brittipyörä ja H-D osastolta. Eniten löytöjä olen tehnyt Restaurantapäiviltä ja Juthbackan markkinoilta vaikka en mitenkään erityisesti kiiltävän perään olekaan.
Esimerkiksi: http://www.motomatti.fi/2013/09/emaloidut-laatat.html

Vaimokaan ei tarvitse ollenkaan houkutella kyseisiin rientoihin.
Siksi siellä meneekin sitten koko päivä.
Malliksi Juthbackan markkinoiden tämänvuotinen myyntialueen kartta.
Seuraavia rientoja odotellessa Gruppon arkistosta koeajoja ja historiaa: http://www.guzziclub.fi/hscms/testiraportteja.html

Vierailija

« Vastaus #7 : Lokakuu 01, 2014, 17:44:25 ip »
Mulla olis käyttämätön Moto Guzzi -solmioneula, tarviiko joku?
(yritän välttää solmion käyttöä)
Emeritus-guzzisti

TunturiTT

« Vastaus #8 : Lokakuu 01, 2014, 18:00:22 ip »
Laitaa kuva tuosta solmioneulasta. Saattaisi ihan kiinnostaakin.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

vepu

« Vastaus #9 : Lokakuu 05, 2014, 12:22:01 ip »
Hienoja noi posterit tuolla linkissä. Koko on vaan jotain postikorttiluokkaa. Jos sen sitten isona tilais niin hinnat pompsahtaa melkoisiksi.

Seela Merivuori

« Vastaus #10 : Lokakuu 05, 2014, 22:22:51 ip »
Minun (todella huonon) muistini mukaan Moto Italiaan jäi kanssa jotain. En kyl edes tiedä, mitä niil on tarkoitus tehdä, mutta kysyä tietty voi.
Varaosista minä nyt mielummin eroon haluaisin päästä, mutta voin minä noista kysellä, (kun jaksan,) jos kiinnostaa.