Kirjoittaja Aihe: Lumevaikutus  (Luettu 2825 kertaa)

motomatti

Lumevaikutus
« : Syyskuu 18, 2014, 20:09:59 ip »
Tänään autoin erästä motoristia saamaan pyöränsä toimintoja hänelle mieleisekseen. Opastin häntä tekemään muutoksia moottorinohjausjärjestelmän tiedostoihin ja siirtämään muutetun tiedoston moottorinohjausjärjestelmään. Näin tapahtui ja ihan ilman isompia sohlauksia. Kaveri lähti koeajolle ja tuli takaisin naama leveällä hymyllä varustettuna ja kertoi että kyllä nyt lähtee! Itse koitin hymyillä mukana koska olin katsonut koeajonsa aikana tietokoneelta että olimme epähuomiossa syöttäneet saman moottorinohjaustiedoston takaisin jonka olimme aiemmin ECU:sta kopioineet. Toimenpide oli sinänsä oikea mutta todellista vaikutusta sillä ei voinut olla. Kyselin vielä oliko hän ajanut koeajon samalla tavalla kuin hän ajaisi normaalisti. Ei kuulemma ollut vaan oli kääntänyt kahvaa oikein kunnolla. Vertailutietoa ei siis ollut mutta pyörä kulki kuin unelma. Helppoa säätöä ja tulos hyvä.

TunturiTT

Vs: Lumevaikutus
« Vastaus #1 : Syyskuu 18, 2014, 21:06:05 ip »
Tuo on ihan sama kun monet hommaavat Commanderin ja asentavat sen. Sitten tyytyväisinä ajelevat nollakartalla ja "tuntevat" suuria eroja.. Ja kyllä, niitä on paljon, jotka niin tekevät.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Breeze

« Vastaus #2 : Syyskuu 18, 2014, 21:59:40 ip »
Aikoinaan ja kai vielä nykyäänkin on myytävänä kaiken maailman polttoaineen säästöjuttuja. Magneetteja ja ties mitä.
Jokainen sydeemi on teilattu TM:n testissä, mutta silti niitä myydään "rahat takaisin" periaatteella.
Ihan sama, millä siihen taloudelliseen ajamiseen kiinnitetään huomiota, niin keskikulutus tippuu! ! !

Aikoinaan mopo kulki paljon kovempaan, kun pakoputki oli tyhjennetty turhasta rojusta...
Tämäkin vielä! ! !

TimoEv

• Porukassa mukana - pyynnöistä huolimatta!
« Vastaus #3 : Syyskuu 19, 2014, 13:27:13 ip »
Muistattehan ne hirvipillit takavuosina? TM testai ne ja totesi, että auton pitäisi kulkea ~220km/h, että saadaan niin kova vihellys, että se kuuluu yli 10m metsään. Ja lisäksi oli toteamus - kukaan ei tiedä pelästyykö hirvi sitä ääntä.
Pillejä myytiin ilmeisesti paljon, mutta ne hävisivät puskureista äkkiä ja hiljaa... No eräs ulvilalainen kauppias yritti uudestaan niitä tuoda ja esitti kaiken maailman yliopistopapereita ja lausuntoja, mutta ei ilmeisesti montaakaan myynyt.

Joskus autoihin ruuvattiin takapäähän maahan asti roikkuvia läpysköjä, kun ne maadoittivat korin ja ehkäisivät staattista sähköä ja - uskomuksen mukaan - salamaniskuja...Huoh!
Rekkamiehet kertoivat varmana tietona, että roikuttamalla lumiketjuja autosta ne maadoittavat nopeustutkasignaalin, eikä nopeutta voi mitata.
Postimyynnissä myytiin metallisia kellonrannekkeiden näkösiä terveysmagneettirannekkeita, jotka paransivat läähes kaikki sairaudet.
"Minä olen" -kauppa myy rintataskuun pistettävää läpyskää, jossa oleva kahdeksikkokuvio suojaa sähkölmagneettiselta säteilyltä.

Joten ei se ihme, että Guzzikin kulkee paremmin kun siihen on mukamas tehty uusi ohjelma ECUun...  :P

TunturiTT

« Vastaus #4 : Syyskuu 19, 2014, 15:34:52 ip »

Postimyynnissä myytiin metallisia kellonrannekkeiden näkösiä terveysmagneettirannekkeita, jotka paransivat läähes kaikki sairaudet.
"Minä olen" -kauppa myy rintataskuun pistettävää läpyskää, jossa oleva kahdeksikkokuvio suojaa sähkölmagneettiselta säteilyltä.

Joten ei se ihme, että Guzzikin kulkee paremmin kun siihen on mukamas tehty uusi ohjelma ECUun...  :P

Kannattaa käydä "Hyvän Olon" -messuilla. Kerran jostain syystä sinne Jyväskylässä jouduin. Voi veljet mitä salatiedettä ja huuhaata siellä esiteltiin ja ilmeisesti myytiin hyväuskoisille!
Hyvä pyörä, parempi mieli.