Tein tänne tunnukset vain tätä keskustelua varten, toivottavasti kukaan ei siitä loukkaannu. Minullahan ei Guzzia ole.
Olen kuitenkin todella kiitollinen kaikesta osanotosta, jota olen saanut/ meidän perhe on saanut täällä, veteraanimoottoripyöräsivulla, ja ihan puhelimessa Heipan ystävien/asiakkaiden kanssa jutellen. Usein asiakkaat ja ystävät ovat olleet sama asia.
Kauheasti muistuu mieleen, kun olen esim. kuullut puheluita, joista selitätte. Muistan esim. kun Heippa jutteli sen nuoren Honda kuskin kanssa kaupan pihalla (jolloin hän oli luvannut jo aikoja sitten käydä kaupassa, mutta oli vain jäänyt suustansa kiinne. Minä sain sitten vain odottaa kauemmin autossa:)) Se vanha mummonpyörä, josta joku mainitsi on itse asiassa minun pyöräni, jota Heippa lainasi, kun hänen Trekistä meni kumi puhki koko ajan.
Sitä en pysty hyväksymään, että näin oli tarkoitettu (johonkin viestiin viitaten,) mutta vaikka itse löysin mieheni kotona, niin en kyllä pysty hyväksymään tätä todelliseksi muutenkaan. Liian kamala asia pienen ihmisen ymmärtää. Varmasti vielä kauheampi pojallemme, vaikka luulisi, ettei näin suurta tuskaa voi suurempana enää olla.
Kaiken tämän järjettömän surun keskellä, on ollut mukavaa kuulla, että Heippa on niin pidetty ja muistettu, kiitos kaikille.
Seela Merivuori.