Kirjoittaja Aihe: Guzzin kiinnostamattomuus  (Luettu 49056 kertaa)

Jakke

Vs: Guzzin kiinnostamattomuus
« Vastaus #75 : Syyskuu 07, 2014, 21:36:48 ip »
"Pyörän parkkeerasin autolle varattuun ruutuun, joita on sillä vähän. Eräs ilmeisesti turistiherra pysähtyi jo seuraamaan minun saapumista paikalle..."

Tuossa parkkeerauksessa autoille varattuun ruutuun lienee ollut suurin syy kiinnostukseen Guzzia kohtaan. Ei millään pahalla.
Ex V11 LeMans

Vierailija

« Vastaus #76 : Syyskuu 07, 2014, 21:43:42 ip »
"Pyörän parkkeerasin autolle varattuun ruutuun, joita on sillä vähän. Eräs ilmeisesti turistiherra pysähtyi jo seuraamaan minun saapumista paikalle..."

Tuossa parkkeerauksessa autoille varattuun ruutuun lienee ollut suurin syy kiinnostukseen Guzzia kohtaan. Ei millään pahalla.

Onko niitä vain autoille varattuja ruutujakin jossain?  ???
Emeritus-guzzisti

motomatti

« Vastaus #77 : Syyskuu 07, 2014, 21:55:10 ip »
Voittopuolisesti olen saanut eri Guzzeistani positiivista palautetta. Jopa bomberpojilta tietyn mallin kohdalla. Eipä tule juuri kukaan mainitsemaan mitään jos olen japsipyörällä liikkeellä. Korkeintaan tullaan kysymään paljonko on hevosvoimia, asia joka ei moottoripyöräilyssä ole ihan se ykkösasia. Tekemäni triket ovat sitten asia erikseen. Niistä tullaan kyselemään vaikka mitä. Laillisuuttakin epäillään. Aikuiset naiset kyselevät myös kaikenlaista ja tilailevat kyytiä. Trike kun heidän mielestään on turvallisempi kuin kaksipyöräinen. Kyydissä pysymistä ajatellen asia on kuitenkin päinvastoin.
Harrikalla jos on matkassa niin kyselijöitä ja kehujia onkin sitten enempi.

Guzzista aika tyypilliset kysymykset ovat: Vieläkö näitä tehdään? ja Saakos näihin varaosia?

Autoille varatuista ruuduista en minäkään ole kuullut. Moottoripyörille varatuista kyllä.

hannujussi

« Vastaus #78 : Syyskuu 08, 2014, 08:14:59 ap »
Guzzi lienee kiinnostamaton ns. suuren yleisön mielestä kaupallisessa mielessä, mutta muuten pyöränä kiinnostaa aika paljonkin kun tuolla maakunnissa ja muissa maissa ajelee. Olimme kerran saksanmaalla reissussa ja meitä vastaan ajoi kaupunkialueella pakettiauto joka pyöräytti ympäri, ajoi ohitsemme ja kuski viittoili pysähtymään kadun varteen. Pysähdyttyämme tuli kuski silmät loistaen kertomaan, että hänelläkin on Guzzi, kaverit Bemareineen olivat ihmeissään kun Guzzi sai huomiota, eikä ole eka kerta. Myyntimielessä Guzzi on aika pienen porukan tuote, eikä se mielestäni ole huonokaan asia, aina löytyy ihmisiä joita kiinnostaa muukin kuin bulkkituotteet.

Harri Eronen

« Vastaus #79 : Syyskuu 08, 2014, 09:40:24 ap »
Elettiinpä kevättä -86 ja Classic toi Cali II:n kerhomme kevätnäyttelyyn ihailtavaksi,ei niitä Gutseja täälläpäin paljon muita ollutkaan,Varkaudessa yksi Cali ja kylällä yksi vanha, "poliisi", Gutsi,"eipä ne ketään kiinnostanut", nyt taitaa olla reilut kymmenkunta joten kyllä aika tekee tehtävänsä.Massapyöriähän ei näistä (onneksi) saa. Mutta varsin hyvän harrastevälineen.

ALi

« Vastaus #80 : Syyskuu 08, 2014, 13:19:57 ip »
Myyntimielessä Guzzi on aika pienen porukan tuote, eikä se mielestäni ole huonokaan asia, aina löytyy ihmisiä joita kiinnostaa muukin kuin bulkkituotteet.
Minä pidän myös siitä, että vaatii tavallaan rohkeutta poiketa valtavirrasta.
Persoonallisuudesta tai luonteesta, jota löytyy sekä kuskilta, että Guzzista.
"Keep It Simple . . . "   (-13 Bellagio)(-95 BMW K1100RS ja -13 Burgman 400. Ex Guzzit: -04 Nevada ja -88 V35 Florida)

vepu

« Vastaus #81 : Syyskuu 08, 2014, 15:14:34 ip »
Kyllä on mummojen päät kääntynyt tänäkin kesänä, Guzzilla siis. Mulle on ihan sama mitä niitä myydään kunhan mulla on oma

aj@

« Vastaus #82 : Syyskuu 08, 2014, 19:09:17 ip »
Jotenkin noin se menee.

TunturiTT

« Vastaus #83 : Syyskuu 08, 2014, 21:14:01 ip »
Siinä on sama juttu kuin muissakin marginaalimerkeissä; ihmisillä on valmiina mielipide, vaikkei ko merkistä ole mitään omakohtaista kokemusta. Sama koskee yleensä mun autoja, kun en kuulu siihen tuulipuku_corolla-ryhmään, niin mielipiteitä satelee kahvipöydässä.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

motomatti

« Vastaus #84 : Syyskuu 08, 2014, 21:22:10 ip »
Meillä on romanialainen valtamerkki. Yleisin kysymys on naurahtelun lomaan sanottu "Onkos ollut paljon vikoja?" Kysyjän ja itseni harmiksi olen joutunut vastaamaan että on yksi: vasen ovikaiutin pätkii pakkasella toisinaan.

Breeze

« Vastaus #85 : Syyskuu 08, 2014, 22:28:40 ip »
Kun kertoo, että ajaa 27 vuotta vanhalla diesel-Merssulla, niin enemmän joutuu selittämään (jos haluaa), kuin jos ajaisi harmaalla perhefarkulla.
Tämäkin vielä! ! !

ALi

« Vastaus #86 : Syyskuu 08, 2014, 23:36:18 ip »
Kuulostaa, että tarvis saada kerholle "Ajan mieluummin Moto Guzzilla" takaikkunatarroja  ;D
"Keep It Simple . . . "   (-13 Bellagio)(-95 BMW K1100RS ja -13 Burgman 400. Ex Guzzit: -04 Nevada ja -88 V35 Florida)

Jukka Laine

• Administrator
  • Kotirintamamotoristi
« Vastaus #87 : Syyskuu 09, 2014, 07:50:03 ap »
Ehottoman toteuttamiskeleponen ajatu tuo ikkunatarra. Sellasta olen minäki himoinnu jo vuosia.
Pistetään harkintaan.
Jukka Tuusulasta, Sport 1200.
Verestä Hyviä Muistoja!
Veriryhmä Gruppo MOTO GUZZI.

aj@

« Vastaus #88 : Syyskuu 09, 2014, 08:46:58 ap »
Komppaan. Ei sitten liian suurta.

Harri Niemi

• V11 Coppa Italia
« Vastaus #89 : Syyskuu 09, 2014, 08:50:27 ap »
Tässä yksi ajatus tarran tekstiksi, joka löytyi googlella.

* Siitä innostuneena muotoilin samasta aiheesta vielä oman version
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 09, 2014, 15:50:18 ip kirjoittanut CoppaKusti »