Tuo hintatasohan määräytyy täysin tarjonnan / kysynnän mukaan ... heh lässyti lässyti,
Jos puhutaan Brevasta jolla kruisalin 15 tkm:
Uusi Breva on maksanut vuonna 2010 hieman alle 20000€ (luulen)
Vuonna 2013 alkukaudesta liike pyysi siitä 10900€, jonka maksoin. (Hinnan tiputus noin 3000 €/v)
Laitoin myyntiin ainoana isona Brevana nettimotoon vuoden 2014 alussa, jossa se oli yli puoli vuotta. Hintapyyntikehitys 10900 --> 8900 ---hiljalleen tiputellen
Voipi olla että hintaa oli liikaa jonka mukaan sitä myös koko ajan tiputin, mutta netissä ei ollut vertailukohtia. Nythän siellä on kaksi isoaBrevaa. Toisen hinta on 11900 (vuoden vanhempi kuin minulla oli) ja toinen minun vanha hintaan 7600. Se on tonneroisen enemmän kuin mitä minulle siitä hyvitettiin.
Puolen vuoden aikana tuli ainoastaan yksi kysely Brevasta. Ajattelin (ehkä naivia ehkä ei), että mikäli joku on kiinnostunut, voi hän tarjota jotain... Ei kiinnostanut enään talven yli säilyttää pyörää ja odottaa mahdollista ostajaa. Liikkeestä löytyi hyvä pärrä joka sattui kiinnostamaan. Ehkä hävisin kaupassa, ehkä en. Tämä on harrastus joka maksaa....
Uudella mopolla on ajettu 7000km vähemmän kuin entisellä.
(Ikkala) Niin myös olen kuullut, että nämä jo kestävät hyvin vaikka sitten ajaa sen 100000km Tietenkään ratapyöränä se ei kestä, mutta itselläni käyttö on kruisailua ja hieman matkailua. Saas nähdä miten tuolla taittuu lapin reissu