Kirjoittaja Aihe: norget  (Luettu 4434 kertaa)

Ikkala

• Seinäjoki / Alavus
HD FLSTC -09, BMW R1200RT-14, Honda CB1000R-12 , pannonia T1 250 -62, Kawasaki KMX 125

Kaijus

norget
« Vastaus #1 : Heinäkuu 21, 2006, 09:57:09 ap »
Hahhaa,

sain kunnian olla ensimmäinen (?) Norjalla ajanut. Pojat olivat juuri saaneet ensimmäisen laitteen kasattua, kun olin käväisemässä Piikkiössä viikko sitten perjantaina Saaristoralliin mennessäni.

Kape antoi ystävällisesti mahdollisuuden aloittaa pyörän sisäänajon. Tein pienen lenkin ja ihan hienohan se varmaan on- köykäinen ja herkkäliikkeinen. (Vertailukohtana Cali T3 -79 :-)

Olen itse edelleenkin enemmän California-tyyppinen pystyssä istuja, joten jätettäköön enempi arviointi sihen paremmin kykeneville. Lajissaan kuitenkin poikkeuksellisen nätti pyörä.

Kaijus

Guzzipeikko

• Vieras
norget
« Vastaus #2 : Heinäkuu 21, 2006, 16:33:40 ip »
kajk kirjoitti:
Lainaus
Hahhaa,

sain kunnian olla ensimmäinen (?) Norjalla ajanut. Pojat olivat juuri saaneet ensimmäisen laitteen kasattua, 

Duoda.,duoda. Sanoit kasattua, eli oli purettu tehtaanpaketista ja kasattu vai oli purettu tehtaanpaketista kasattu ja vaihdettu tehoputket, ilmansuodatin ja moottorin ohjauseletroniikka säädetty/huijattu kohdalleen ??? Ainakin tähänmennessä on maailman vanhin ja sitten tämä MG olleet ne merkit joissa koeajopyörä ja asiakkaalle toimitettu pyörä eivät ole olleet samanlaisia keskenään.

Pekka

Kaijus

norget
« Vastaus #3 : Heinäkuu 23, 2006, 16:25:15 ip »
Duoda.,duoda. Sanoit kasattua, eli oli purettu tehtaanpaketista ja kasattu vai oli purettu tehtaanpaketista kasattu ja vaihdettu tehoputket, ilmansuodatin ja moottorin ohjauseletroniikka säädetty/huijattu kohdalleen ???

Tiedä sitten, mutta vakiolta ulospäin näytti. Ei kai edes MG:ia ruuvailla ennen kuin on ensimäistäkään kilometriä ajettu? No, enhän minä kyllä näistä mikroprosessoripyöristä(kään) mitään ymmärrä, joten hyvinkin ovat voineet Fsecurea päivittää - tai jotain ;-)

Ikkala

• Seinäjoki / Alavus
norget
« Vastaus #4 : Heinäkuu 31, 2006, 05:44:00 ap »
kajk kirjoitti:
Lainaus
Duoda.,duoda. Sanoit kasattua, eli oli purettu tehtaanpaketista ja kasattu vai oli purettu tehtaanpaketista kasattu ja vaihdettu tehoputket, ilmansuodatin ja moottorin ohjauseletroniikka säädetty/huijattu kohdalleen ???

Tiedä sitten, mutta vakiolta ulospäin näytti. Ei kai edes MG:ia ruuvailla ennen kuin on ensimäistäkään kilometriä ajettu? No, enhän minä kyllä näistä mikroprosessoripyöristä(kään) mitään ymmärrä, joten hyvinkin ovat voineet Fsecurea päivittää - tai jotain ;-)

Eiköhän se vakiokunnossa ollu. Ei siitä ainakaan pakoputkea ollu rukaaltu, sen verran hiliaanen puputus tuli putkesta.

Enivei, siinä on mun seuraava mopeti. Sitte joskus.:(  Oli se sen verran sopivan oloonen reissukone. Vähä etukeno ouroksesta mutta eikö sen saa koriattua korokepaloolla. Muuten oli mulle kaikki niinku justihin eikä melekeen kohorallansa.
HD FLSTC -09, BMW R1200RT-14, Honda CB1000R-12 , pannonia T1 250 -62, Kawasaki KMX 125