Aprilia Motoa en ole kokeillut,,veikkasivat alunalkaen siitä nopeasti hintansa nostavaa keräilypyörää.
MOTO 6.5 jätti aikoinaan 1995/96? takaraivon edessä olevaan alalohkoon niin vahvan muistijäljen, että se ei poistunut kuin rahalla.
Meillä jokaisella on ainakin se yksi "The moottoripyörä" ja onnenpyörä pysähtyi minun kohdalla tähän malliin.
Pyörä on nyt muttereina ja seuraava toimenpide on kiikuttaa kaikki maalatut osat maalarille.
Kunhan MOTO on kasassa, niin sitten sille pitää etsiä sijoituspaikka. Jos sillä joskus ajetaan, niin kokoontumisajot ja vastaavat, mutta käyttöpyörä se ei tule minulla enää koskaan olemaan.
Hinnan noususta en tiedä, mutta sitä on tehty 1700kpl ja oli kuulemma riippa tehtaalle, koska floppasi kaupallisesti tosi pahasti ruman ulkoasun takia.
Suomessa niitä pitäs olla 13 tai jotain sinne päin.
Tekniikka on suoraan samanikäisestä Pegasosta.
Vielä talliin mahtuisi BMW K1, Moto Guzzi Daytona 1000 (hätätilanteessa 1100 sportkin kelpaa), Laverda SFC 1000 ja Bimota DB1 / DB2SR
Mutta ne onkin sen verran isoja haaveita, mutta jos edes yhden noista joskus...