Olenkohan ihan kuutamolla muisteloissani (kuten yleensäkin) että liittyikö Moto Italia jotenkin tuon HRD:n maahantuontiin 80-luvulla?
Joku taho sitä kaupitteli täälläkin aikanaan. Siis piikkiä.
Guzzin Vintage saattaa jäädä melko viimeiseksi mohikaaniksi sarjassa raudasta, ei muovista, tehdyt motskarit. Ainakin italialaiset sellaiset. Harrikoista ja Bemuista en tiedä.
Karistin toissakesänä Vintagen tuulilasin veke ja vaihdoin ohjaamon puolelle Stonen ohjaustangon ja a'vot. Siistiä olla silmäkuopat kovakuoriaisia täynnä. Vielä elossa ollessa.
Tupperware-osia on siis jäljellä enää sivukopat ja säärisuojat. Sellaiset voisi joku peltiseppä naputella vaikka kuparista. Pitää laittaa harkintaan.

Sivulaukut on lasikuitua ja lokasuojat rosteria. Mitä koputtelin joskus 1400 Calin sivulaukkuja, niin taitavat olla aitoa sarvista. Paitsi sitten se lisävarusteena saatava lasikuituinen perälaukku jonka hintaa tälläkin saitilla taannoin siunailtiin.
Ok, muovi on ihan jees materiaali. Halpaa ja kevyttä eikä ruostu. Mutta jollakin minunkin pitää omia laitteitani kehua kun tehot ja ajo-ominaisuudet ei riitä. Jäljelle jäi enää paino ja vanhanaikaisuus.
