Kirjoittaja Aihe: molykote  (Luettu 21300 kertaa)

TunturiTT

Vs: molykote
« Vastaus #45 : Maaliskuu 28, 2015, 20:31:32 ip »
Tai hommaa esim etrasta grafiittitankoa ja viilata sitä peräöljyn joukkoon. Tai ehkä kuitenkin ostaa pullon molyvisvaa.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Thunder Man

Vs: molykote
« Vastaus #46 : Maaliskuu 30, 2015, 23:35:18 ip »
Eiköhän se Motonetin eväs oo hinnaltaan ja laadultaan hyvää, luulen sen olevan eniten käytettyä "keskuudessamme". Uskon että sitä saa jatkossakin.

Itse en vuosi sitten ekaa huoltoa tehdessäni halunnut tehdä tästä uskontoa. Oikeestaan hauska tarina. Katoin väärin Motonetin sivua, ettei Molya oliskaan, johan hätä käteen. Ravasin liikkeitä ja raplasin nettiä. Lopulta olin eräässä liikkeessä, jossa myytiin laakereita jne. Tiskillä eivät tienneet asiasta mitään. Tää sattui olemaan semmonen avomyymälä, jossa oli toinen lafka vieressä. Sieltä tuli ukko:"Anteeksi, molybdeenisulfiittia (vai mitä se nyt oli) kaipaatte?" Minä et joo. - No tästä saat! (tuubi kädessä). Minä häkellyin et mitä maksaa johon hän, että ei maksa mitään, kuinka paljon tartet!? Ilmeni, että heille tulee jotain voimansiirron osia, joissa tulee aina molya matkassa, mutta nää ei käytä sitä mihinkään, eikä kukaan! Tarkistin vielä kotona, että aine on oikeaa. Aika stydiä evästä, saa hyvin sekoittaa.

Eikö ollu hauska juttu :-D Tuubi on kätsän kokonen. Mutta aikamoinen ajatus, että tuota jahdattua evästä on heillä, eikä sitä tarteta mihinkään. Korvat luimussa ajelin, enkä kenellekään Guzzi-miehelle ole tohtinut tunnustaa!

T.M.