Sama koskee laajasti koko tätä internettiä. "Mikä laulaen tulee, se viheltäen menee."
Tietojen löytäminen on kyllä nopeaa, mutta sitten se vielä pitäisi tarkistaa useasta paikasta.
Joskus ottaa oikein pattiin, kun jopa verkkolehtien "palkaa nostavat oppineet toimittajat" ovat niin hätäisiä ja laiskoja, etteivät edes pientä varmistusta omille "faktoilleen" viitsi tehdä. Kunhan saavat sen käsityksensä julki. Viimeksi näin teki mm.
Taloussanomat kirjoittaessaan:
Suomen kaltaisessa pienten myyntimäärien maassa maahantuontiedustuksetkin siirtyvät helposti, jos kauppa ei käy.
Viime aikoina ovat ainakin italialaismerkit olleet siirtolistalla: Ducati sai uuden isännän Porschea maahantuovasta konsernista.
Moto Guzzia edustaa tämän vuoden alusta lähtien tamperelainen R. M. Heino -yhtiö.
Tekstistä syntyy kuva Italialaisista kiertopalkinnoista, joiden edustus vaihtuu nopeasti suhdanteiden mukana.
Guzzin ansiokkaat 30 vuotta Piikkiössä, sekä Ducatin 28 vuoden historia Klaukkalassa pyyhkiytyivät täysin olemattomiin.
Tällaiset huonot toimittajat pyörtävät faktoja, kuin tuuli viiriä katolla.