Kirjoittaja Aihe: Ajovaloumpion puhdistus sisäpuolelta  (Luettu 9089 kertaa)

kaide

  • Viestejä: 1 141
  • Rookie_1977
Vs: Ajovaloumpion puhdistus sisäpuolelta
« Vastaus #15 : Helmikuu 14, 2014, 18:35:44 ip »
Biltemassa on kahdella eri numerolla umpioita. Todennäköisesti Volvoon sopivia . Vanha säänto pyöreissä oli 8 tai 10 tuumaa muistaakseni. Xj 650 -83 Yamahassa oli silmään pistävin majakka keulalla.
Forza Moto Guzzi!

motomatti

  • Viestejä: 13 488
Vs: Ajovaloumpion puhdistus sisäpuolelta
« Vastaus #16 : Helmikuu 14, 2014, 22:36:45 ip »
Asia tutkitaan. Ensi viikolla tai sitten kun Vintage laulaa taas.....

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: Ajovaloumpion puhdistus sisäpuolelta
« Vastaus #17 : Helmikuu 14, 2014, 22:48:55 ip »
Suzukin gsx1100 e (tms) katetussa mallissahan on kanssa suuri majakka nenällä. Vähintään Cali-kokoa.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

BMW

  • Viestejä: 338
Vs: Ajovaloumpion puhdistus sisäpuolelta
« Vastaus #18 : Helmikuu 16, 2014, 08:30:58 ap »
Biltemassa on kahdella eri numerolla umpioita. Todennäköisesti Volvoon sopivia . Vanha säänto pyöreissä oli 8 tai 10 tuumaa muistaakseni. Xj 650 -83 Yamahassa oli silmään pistävin majakka keulalla.

Seittemän tuumanen on vanhemmissa autoissa se normaali iso pyöree umpio. Sitte on niitä pienempiä viis tuumasia joissakin autoissa. Kymmenen tuumasta ei varmaan oo olemassakan. Guzzin Cali kolmosessa on saman kokonen kun esim BMW: n seiskasarjassa, eli isompi kun seittemän tuumanen muttei ny kumminkan kymmentä. Joissakin kuorma-autoissa on ollu tota Cali kolmosen ja BMW:n kokoo.

NorgeGTL

  • Viestejä: 817
Vs: Ajovaloumpion puhdistus sisäpuolelta
« Vastaus #19 : Helmikuu 16, 2014, 11:20:25 ap »
Se pienemmän koko on 5 3/4 tuumaa ja käytettiin lähinnä nelivalojärjestelmissä 70-luvulla ainakin japanialaisissa ja Audi/VW-tuotteissa.
Stelvio ´12 & 650 NTX ´87 ynnä Cali EV ´04 ja naisen Stelvio ´08.
Ex. Norge ´07, Calit ´06 ja ´03 sekä Quota ´99

kaide

  • Viestejä: 1 141
  • Rookie_1977
Vs: Ajovaloumpion puhdistus sisäpuolelta
« Vastaus #20 : Helmikuu 16, 2014, 12:26:50 ip »
Tuumista viis. V10:iin ostin Bocsh-centeristä umpion rikkoutuneen tilalle. Hinta oli muistaakseni neljäsosa orkkiksesta, vaikka tyyppinumero oli sama. En ihmettelis, vaikka kävis kalistimen spotiksikin.
Forza Moto Guzzi!