Kirjoittaja Aihe: Uusi Honra  (Luettu 8253 kertaa)

Guzzipeikko

  • Vieras
Uusi Honra
« : Heinäkuu 03, 2006, 10:11:46 ap »
Eka kuvat tästä uudesta Honrasta, voipi arvuutella tarkempia speksejä.

pekka

Guzzipeikko

  • Vieras
Uusi Honra
« Vastaus #1 : Heinäkuu 03, 2006, 10:13:04 ap »
Helpotusta asiaan

pekka

TunturiTT

  • Viestejä: 11 407
Uusi Honra
« Vastaus #2 : Heinäkuu 03, 2006, 11:32:37 ap »
Hondan CBF? Litranen?
Hyvä pyörä, parempi mieli.

  • Vieras
Uusi Honra
« Vastaus #3 : Heinäkuu 03, 2006, 13:25:40 ip »
Olisko Aprilia Caponord ja vielä ABS jarruilla

Guzzipeikko

  • Vieras
Uusi Honra
« Vastaus #4 : Heinäkuu 03, 2006, 13:26:54 ip »
Ei

 

  • Vieras
Uusi Honra
« Vastaus #5 : Heinäkuu 03, 2006, 14:00:59 ip »
Lainaus käyttäjältä: Guzzipeikko
Ei

 
No iliman apseja sitte

Guzzipeikko

  • Vieras
Uusi Honra
« Vastaus #6 : Heinäkuu 03, 2006, 15:14:54 ip »
Tunturi TT;le vastailin että ei, kerkesi luukas tuohon väliiin viestinsä laittaa ja luukaksellehen on vastattava jo ensi yrittämään että kyllä. Ai niin palkinnoksi virtuaaliolut ja kylmät tyypit aprilian kotisivulla. Ole hyvä !

pekka

Urpo ja Turpo

  • Viestejä: 1 178
Uusi Honra
« Vastaus #7 : Heinäkuu 03, 2006, 16:29:30 ip »
No et joudu sitten kuitenkaan tuota
avataria muuttamaan.

  • Vieras
Uusi Honra
« Vastaus #8 : Heinäkuu 04, 2006, 00:16:29 ap »
Lainaus käyttäjältä: Guzzipeikko
Tunturi TT;le vastailin että ei, kerkesi luukas tuohon väliiin viestinsä laittaa ja luukaksellehen on vastattava jo ensi yrittämään että kyllä. Ai niin palkinnoksi virtuaaliolut ja kylmät tyypit aprilian kotisivulla. Ole hyvä !

pekka

No sitähän minä jo meinasin että pakko sen on Aprilia olla. Oivallinen keino ratkaista perämurheet. Muistithan ostaa sitä mitä se nyt on, ketjuvoidetta tai jotain sellaista.

http://www.apriliaclubfinland.com/

Urpo ja Turpo

  • Viestejä: 1 178
Uusi Honra
« Vastaus #9 : Heinäkuu 04, 2006, 02:05:01 ap »
Niin tosiaan, siinä on ne ketjut.

Tässä huolto-ohjeet:

500 km  rasvaus
2000 km  pesu ja kiristys
20000 km  ketjun ja rattaiden vaihto

Guzzipeikko

  • Vieras
Uusi Honra
« Vastaus #10 : Heinäkuu 04, 2006, 02:30:43 ap »
Urpo ja Turpo kirjoitti:
Lainaus
Niin tosiaan, siinä on ne ketjut.

Tässä huolto-ohjeet:

500 km  rasvaus
2000 km  pesu ja kiristys
20000 km  ketjun ja rattaiden vaihto



 

Yksinkertaisesti laskettuna 30000km ja 9 vrk pois harrastusaikaa remontin takia = 216 h, jos rasvaus tapahtuu 20 kertaa 10000 aikana se tekee kolmen kympin aikana 60 kertaa. Jos lasketaan tunti per rasvan läträys niin muille töille jää aikaa vielä 156 tuntia. Ja ainahan voi ostaa tällaisen edmunton oilersin, vai mitä ne onkaan nimeltään ??

pekka


Sehän meinasi unohtua kysyä jotta tietääkö kukaan paljonko kettinki rasvaan pannaan sitä mölykotea ??

Urpo ja Turpo

  • Viestejä: 1 178
Uusi Honra
« Vastaus #11 : Heinäkuu 04, 2006, 02:43:12 ap »
Mölykotea ei laiteta, mutta itse rasvaa kannattaa
läträtä runsaasti, koska siitä joka tapauksessa
2/3 lentää ympäristöön.

  • Vieras
Uusi Honra
« Vastaus #12 : Heinäkuu 04, 2006, 02:53:12 ap »
Lainaus käyttäjältä: Urpo ja Turpo
Niin tosiaan, siinä on ne ketjut.

Tässä huolto-ohjeet:

500 km  rasvaus
2000 km  pesu ja kiristys
20000 km  ketjun ja rattaiden vaihto

Taitaa mennä ne ketjuhommat näin:
- voitelu 500-1000 km välein
- kireyden säätö 4000-6000 km välein, nykyisiä  X tai O rengas riimuja ei paljon tartte pestä, senkin ajan voi käyttää muihin XO tuotteisiin tutustumiseen-
- ketju-ratas paketin vihto 40000-60000 km välein, riippuen miten muistaa voidella

Ja nämä arviot perustuvat sitten ihan omiin kokemuksiin ketjuvetoisista.

Niin ja ketjut ja rattaat taitavat olla halvemmat kuin Guzzin perän osat :-)

Urpo ja Turpo

  • Viestejä: 1 178
Uusi Honra
« Vastaus #13 : Heinäkuu 04, 2006, 03:10:21 ap »
Minunkin lukemani perustuvat käytänön kokemuksiin
omasta nuoruudesta ja uudemmalta ajalta meidän
Turpon Ducatista.
20 000 km jälkeen DID x-rengasketjut alkavat
venyä luonnottoman nopeasti ja jos tähän ei reagoi,
voi edessä olla todella ikävän näköistä romurautaa.

TunturiTT

  • Viestejä: 11 407
Uusi Honra
« Vastaus #14 : Heinäkuu 04, 2006, 05:23:17 ap »
Onneksi Guzzin ketjut on öljykylvyssä. Siis nokkaketju
 :D
Hyvä pyörä, parempi mieli.