ilmansuodattimet/K&N
Näkyy olevan ne "avoimet tötsät" eikä K&N elementti vakiokotelon sisällä. Näistä on kaiketi monenlaisia mielipiteitä, eikö nuo hyvin toimi nuokin. V11 himosäätäjä Saksassa totesi taannoin, että hänen mittaustensa perusteella (molemmissa alkukäyrissä laajakaistalambdat, samanaikainen dataloggaus) vakiovehkeet toimivat parhaiten, lambda-arvoista analysoiden ja karttoja (ruiskutus, delta fuel map, sytytys) hienosäätäen.
Moto Italiassa + Dynomittaus
Tuohan on mainiota, "varma tieto ry" takana.
ei vanhempaa sport-Guzzia raaskisi radalla liikaa rääkätä
Tuoreemmasta päästähän tuo... ja kun 8000 rpm kohdalla on rajoitin, termostaatilla varustettu öljynjäähdytin... "no holds barred"? Sen mitä muutaman kerran olen itse käynyt varovasti kokeilemassa, minkään valtakunnan teknistä ilmiötä ei ole näkynyt ajon jälkeen ongelmana, vaikka öljyä on aina 4L sisällä ja huohotus täysin originaali. Joka kevät on imuilmakotelon pohjalla 10 ml öljyä, ajoi sitten miten hyvänsä. Kärsii kallistaa sen minkä armatuurit periksi antavat (ja ylikin jos on kokemusta puikoissa) - ja kierrättää myös.