Kirjoittaja Aihe: sitten noita löytyy kun  (Luettu 3561 kertaa)

rimpjar

• tuolla mennääntämä suvi
sitten noita löytyy kun
« : Lokakuu 27, 2013, 19:20:18 ip »
Tasan ei mene onnen lahjat tommosta metsästelin vielä alkukesästä ja välillä mainasin langeta jo bemariin mutta onneksi tuo
hallitus pisti vastaan "piti LT rumana" ja on tykästynyt kyllä nykyiseen kulkimeen.
Varmaan jotain naisen logiikkaa jota en ymmärrä jotain "onhan tuo nykyinen aivan hyvä miksi se pitää vaihtaa ja ostaa samanlainen vain eri
värinen.
 Sitten kun se oikea tulee myyntiin ja vielä edullisesti niin Finassi johtaja ottaa puheeksi jostain luvatusta keittiöremontista ja siihen budjetoiduista
rahoista.
On se niin väärin.http://www.blocket.se/lund/Motoguzzi_California_Vintage_50265806.htm?ca=21&w=3

tramp

• Säkkijärvenpolkka on ihan hanurista
Vs: sitten noita löytyy kun
« Vastaus #1 : Lokakuu 27, 2013, 20:42:21 ip »
Monessä perheessä se menee niin, että mies saa päättää niistä suurista asioista ja vaimo vain niistä pienistä. Mutta kun niitä suuria asioita ei vain vielä ole tullut vastaan. ;)

ande

« Vastaus #2 : Lokakuu 27, 2013, 21:18:51 ip »
Kuulkaapas, näin se on raamatun mukaan;  Mies on perheen pää ja nainen joka sitä pyörittää!   :-\ ::)

TimoEv

• Porukassa mukana - pyynnöistä huolimatta!
« Vastaus #3 : Lokakuu 28, 2013, 06:28:01 ap »
Meillä minä päätän raha-asioista. Vaimo vain "ehdottaa" mihin ja paljonko... ;D
Ja minä huolehdin tärkeistä ja suurista asioista ja vaimo pienistä; Näitä suuria ovat mm. koralliriuttojen tulevaisuus, liuskeöljy, Mongolian hallinto...
Niitä pieniä ovat puolestaan oluen ostaminen, raha-asiat, koska siivotaan, mitä ostan kaupasta jne...

motomatti

« Vastaus #4 : Lokakuu 28, 2013, 11:26:01 ap »
Meillä jaettiin hommat silleen että minä pidän huolta kulkuneuvoista ja vaimo taloudesta.
Kulkuneuvot ovat: auto, mp, potkukelkka, polkupyörä, nahkakengät, villasukat ja vessanpönttö.
Talousasiat ovat ne muut.

TunturiTT

« Vastaus #5 : Lokakuu 28, 2013, 14:00:51 ip »
Meillä kumpikin osallistuu kaikkeen. En tosin ole kertaakaan nähnyt rouvan vaihtavan öljyjä autoon tms. Ostaa kyllä öljyt, filtterit ja varaosat tarvittaessa.
Se kyllä harmittaa, että rouva puuttuu auton vaihtooni. Itsellä kun ei ole juuri mitään intohimoa autoihin, niin hän sitten kertoo vahvat mielipiteensä. Itse käytännöllisenä ja kömpelönä kaverina haluaisin tila-auton (kolmannen putkeen), mutta on kuulemma tyhmän näköisiä. Olen puolustanut mielipidettäni sillä, että enhän minä näe itseäni autolla ajaessa  ;)
Hyvä pyörä, parempi mieli.

tramp

• Säkkijärvenpolkka on ihan hanurista
« Vastaus #6 : Lokakuu 28, 2013, 15:07:41 ip »
Viisaampi antaa periksi. Pääasia ettei arvostele saatika päätä Guzzin tm. moottoripyörän ulkonäöstä. Tarpeellisuudesta kyllä varmaan moni vaimoke sen kyseenalaistaa.  :D Kestämisiin.. ::)

Kyl moi olkkarin verhon on sitten hyvännäköiset. ;D

jjp

« Vastaus #7 : Lokakuu 28, 2013, 20:26:11 ip »
Itse käytännöllisenä ja kömpelönä kaverina haluaisin tila-auton

Samoin. Niinpä meillä on volvo 960 vuuelta -95. :-)
Nothing is impossible for the man who doesn't have to do it himself.
A. H. Weiler