Ei mun Jackossa tarvi pahemmin liirailla. Hyvin napsahtaa liikkeelle. Kaupunkimatelu valojen välissä on eri juttu.
Jep. Erona on se, että minulla on muutama muutos vähän joka paikkaan tehtynä, alkaen vaikkapa matalammasta puristussuhteesta, jatkuen isompiin venttiileihin ja avariin kanaviin. Mutta se siitä.
Nyt ei sammahda enää lähtiessä. Päinvastoin, välitys on häiritsevän tiheä. Taitaa vaan olla ettei pidempiä rattaita viitosvaihteeksi taida olla olemassa?
Ainakin Guzziology kertoo sivulla 14-13 että Jackalin, Cal 1100, Bassan, Stonen ja parin muun mallin viitosvaihteen overall välityssuhde on 3.821 eikä missään muussa vehkeessä ole sitä pidempää. Harmi. Olisin kelpuuttanut reilusti nykyistä pidemmän viitosvaihteen.
Paitsi että.
Sivu 14-9 kertoo että "LeMans IV SE and late LeMans V" viitosvaihteen rattaat ovat 27/19 eli .703 kun taas sivulla 14-8 kerrotaan että ... Jackal ... on 28/21 eli .750.
Kertokaa, jos osaatte, saako noita sotkettua keskenään? Jos avaisi Jackalin vaihteiston niin saako sinne nuo 27/19 rattaat?
Jackalissa on vinot hampaat ja lempparissa suorat, mutta ei kai haittaa?
J