Kirjoittaja Aihe: Guzzi haaveena ja Nevada suunnitelmissa  (Luettu 8435 kertaa)

melissia

  • Viestejä: 50
Vs: Guzzi haaveena ja Nevada suunnitelmissa
« Vastaus #15 : Kesäkuu 09, 2013, 12:28:35 ip »
Lainaus
Kevyt, ketterä ja iloinen ajettava
Ja tuo V11 jälkeen... Meneekö pieleen jos arvaan että V11 on Nevadaan verrattuna raskas, ajettava ja toisella tavalla palkitseva (kädet puutuvat ja kipeytyvät ajoasennosta mutta kun tulee kotiin tuntuu että "taas tuli pideltyä kotvanen härkää sarvista" ;). Kyytiläiselle se kai olekaan tehty, se yläritsikin niiden kahden naurettavan pultin varassa... lienee J.Raittisen sanoin mallia "on jäätelö hyvää, kun yksin syö".

Kyllä juurikin näin :)
Nyt on "täydellinen" yhdistelmä tallissa V11 Sport & Nevada ;)


TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: Guzzi haaveena ja Nevada suunnitelmissa
« Vastaus #16 : Kesäkuu 09, 2013, 13:43:39 ip »
Mikä yhdistelmä kellekkin; itellä toimii Lario evo ja V11 Carbon Jackal.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

iipee

  • Viestejä: 10
Vs: Guzzi haaveena ja Nevada suunnitelmissa
« Vastaus #17 : Kesäkuu 09, 2013, 15:39:05 ip »
Et todellakaan ole väärillä jäljillä,itse keväällä ostamani Nevada on just se oikee..Ehdottoman hyvä aloitus.
Tärkeintä on varmuus siitä kun starttinappia painaa V2 pamahtaa heti.
Huolto, nipottaminen pyörän kunnosta ei yhtään pahenna asiaa.
Tekniikasta sen verran,kaasutin vastaan ruisku.
Eikö ollut niin että Nevadaankin tuli ensimmäinen proto ruisku vasta 2002?
Kyllä se kaasarimallikin toimii hienosti kunhan oppii "ryypyn" käytön ja milloin sitä tarvitaan,eikö?
Loppukaneettina,italopyörä, tutto beene.
Joo ehkä parin kolmen vuoden kuluttua Cali.....?
(siis elä osta,se vie koko sielun)

Agostini

  • Viestejä: 4
Vs: Guzzi haaveena ja Nevada suunnitelmissa
« Vastaus #18 : Kesäkuu 15, 2013, 11:12:02 ap »
Kyllähän ruisku aina ruisku olisi. Taitaa mennä heti pienemmällä kulutuksellakin. Ryypyt on tosiaan niin merkkikohtaisia. Joku ei kaipaa, kuin ryypyn pohjaan ja napista käyntiin, kun jossain pitää lutkuttaa kaasua vielä saatteeksi muutaman kerran, joku ei tykkää ryypystä juuri lainkaan jne. Minkäslaiset variaatiot Nevada kaipaa?
Ehkä, tuleva Guzzi-mies

Hajakenttä

  • Viestejä: 961
Vs: Guzzi haaveena ja Nevada suunnitelmissa
« Vastaus #19 : Kesäkuu 15, 2013, 12:22:02 ip »
Lainaus
joku ei tykkää ryypystä juuri lainkaan jne. Minkäslaiset variaatiot Nevada kaipaa?
Kaasuttimista en tiedä, mutta Anniversario on kai samaa ruiskutekniikkaa mitä Nevada on ollut kymmenkunta edellistä vuottansa. (2012 tuli hiukan muutoksia, ilman imuputket yhdistettiin ja ilmaläppä on molemmille pytyille yhteinen ja ilmanpuhdistimen kotelo vaihtui satulan alle.) Kylmillä ilmoilla, 0 - 10 astetta, täytyy laittaa käsikaasu (ei se kai varsinainen ryyppy ole) täysille ja antaa ihan vähän kaasua. Startti pyörittää ehkä pari kolme kierrosta ja sitten pamahtaa käyntiin. 10 - 15 astetta vaatii vielä kylmänä käynnistettäessä käsikaasun täysille, mutta ei yhtään kaasua ja lähtee heti ensi kipinästä. 15 asteesta ylöspäin lähtee aivan samoin kuin tulikuumanakin. Siis startista pyörimään ja ekasta kipinästä alkaa sointi. Ei mitään käsikaasuja tai muutakaan esikaasuja. Vastoin useita muita mielipiteitä, lähden kylmälläkin koneella heti ajoon ilman mitään esilämmityskäyttöä. Vähän vaan vältän korkeita kierroslukuja muutaman kilometrin. Minusta kun kuormitettu moottori lämpiää nopeimmin ja voitelu alkaa siksi nopeimmin toimia täydellä tehollansa.
Sentire la forza!
Terv: Timo