Porin messuilla kävin istumassa ja räpelöimässä viimevuotisen ZZR:n hallintalaitteet ja totesin mitoilleni käypäseksi. Kaupat tein ennen uusien pyörien maahantuloa.
Varsinaisen testiajon tein vasta Lavian reissulla.
Eli ne tavanomaiset väistöt kaistan leveydellä ja koko tien leveydellä, jota edeltää tarvittaessa jarrutuksella saada vauhtia pois. Totaalipysähtymistä eri nopeuksista en vielä totutusajon ollessa kesken ole päässyt vertaamaan, mutta uskon BB1:n kanssa oppineeni ilman apsien apua nimimerkkini mukaisilla renkailla pysäyttämään pyörän lyhyemmällä matkalla kuin kawan apseilla.
Routavaurioinen vanha tie ilmaisi jousituksen säädön ja kevennyksen (persausta ylös) tarpeen, vaikka ensisijaisesti oli tarkoitus väistää töyssyt ja kuopat.
Kawa on 50 kiloa painavampi kuin edellinen mopo, mutta on todella kevyt ja helppo käsiteltävä, kun istut satulassa ja käytät moottoria liikkumiseen.
Jos joutuu ahtaassa paikassa siirtämään ja kääntelemään seisaaltaan pyörää, niin se on ainakin näin alkuun hankalaa, kun tangon päät painuvat aivan tankin kylkeen etupyörän ollessa kääntyneenä ääriasentoon, eikä ole oikein mitään mistä ottaisi kiinni. Ainakin luistavalla alustalla on turha yrittää satulalla istuen saada pyörää jaloilla työntäen vähänkään ylämäkeen. Se on hiinä ja hiinä, että molemmat kantapäät yltävät tukevasti maahan yhtäaikaa. Täytyy osallistua salilla enemmän venytyksiin ja keskittyä jalkoihin

Korvien välissä oleileva 18 kesäinen poikaviikari pisti kokeilemaan hetkellisesti myös vääntöä ja hakemaan kierroksia milloin "hevoset alkavat hirnumaan" ja kokemuksen perusteella ZZR vastaa ennakko odotuksia

Kunhan tutustumme paremmin ja saamme yhteisiä kilometrejä muutaman tuhannen lisää, niin meillä tulee olemaan kivaa tässäkin kokoonpanossa
