Liitin näyttää siltä että kapula tulee lambdalta eculle menevän johdon väliin? Manipuloiko siis lambdan arvoja ("used for improving the closed loop fuel mixture")?
Bellagio: Ecu on 5AM. Guzzidiag -työkaluilla voidaan lukea ja kirjoittaa.Työkaluilla ei sinällään tee vielä mitään, tarvitaan osaaja ja mittalaitteet. Lienee asiallista viitata tarinaan "muuttaisinko moottorinohjausjärjestelmää".
Asiattomaksi lopuksi tulee vielä mieleen että Bellagio on tavattoman viehättävä kulkupeli. En oikeen saa helposti silmiäni irti tuosta kuvasta, mikä lie Guzzin pyöreys kun viehättää. Bellagio on myös sattumoisin se malli, jossa on jo uudempi 5AM ecu (jonka yhteydessä on normaalisti "ei säädettävä" tps, eli kiinteä imuläpän tyhjäkäyntiasento ja "tps reset" -toiminto käytössä). Bellagiossa on vielä kuitenkin läppärunko, joka on toimintaperiaatteeltaan lähinnä "Cali". Perinteiseen tapaan (tarvittaessa) säädettävä PF3C tps.