Tattis taasen neuvoista, ja pahoitteluni vastauksen viivästymisestä, piti maalata kaverin kämpän pari huonetta joten taasen meni yksi lomapäivä hukkaan

Mutta liityn kerhoonne heti kun on Guzzi alla, eli ensin pyörä ja sitten jäsenyys, ettei mene haihatteluksi

Joo ja nyt olisi meikäläiselle varattuna tuo Simonellin Sport, myyjä lupasi selvittää huomiseen mennessä rahtikustannukset.
Soitin siitä halvemmastakin Guzzista, oli taasen tyypillinen myyntikuvio, myyjänä omistajan sisko ja pyörä on silti jonkin enon nimissä, eivät hiffanneet maastavientikuviota ollenkaan oikein ja muutenkin itselleni jäi epäselväksi se että oliko pyörällä oikeasti jo joku varteenotettava ostajakandidaatti vai ei ja että halutaanko sitä ylipäätäänsä myydä ollenkaan 8ja erityisesti ulkomaille)

Olisihan 2700e pienempi summa kuin 3500e mutta jälkimmäisen hinnastakaan ei olla vielä neuvoteltu, luulisi nyt ainakin 100-200e lähtevän heti pois.
Eli jos laskisi Guzzin hinnaksi paperitöineen sen 3500 ja siihen hakukustannukset (joko itse hakien tai rahtifirmalta eli jotain 500-800e, sitten verot ja (toivottavasti ei) vastaavuustodistus, rekisteröintikatsastus jne, eli tuo olisi optimistisesti laskien vähän alle 6 kiloeuron pyörä? Luulisi siitä saavan saman hinnan myytäessä esim. ensi keväänä, eli sen 6 tonnia?