Anteeksi liika turinointini mutta kesälomalla tässä ollaan

Koetin hieman ynnäillä Guzzin positiivisia ja negatiivisia puolia verrattuna esim. koeajamaani VTR:ään:
+ Ulkonäkö on Guzzissa EHDOTTOMASTI parempi, jopa niin selkeästi ettei asiasta kannata edes keskustella
+ Äänimaailma on paljon "miehekkämpi" kuin japsiversiossa.
+ Guzzi herättää huomiota ja kiinnostusta missä tahansa sen kanssa sattuukaan liikkumaan (toki ujolle kaverille tämä voi olla negatiivinen asia)
+ Jälleenmyyntiarvo jonkin verran parempi (tosin VTR tuntuu myöskin säilyttävän aika hyvin arvonsa)
+ Tekniikka yksinkertaista, kardaaniveto ja ilmajäähdytys, venttiilien säätö helppoa.
- Laiska (tosin en ole moisella ajanut mutta tuskin eroaa äärettömän paljoa koeajamastani viimeisen vuosikerran LM:stä tai siten uudemmasta Califfista.
- Virittäminen kohtuullisen kallista (oletan että kannattaisi vaihtaa männät, portauttaa kannet, isommat venttiilit, kireämpi nokka, tehoputket, jne).
- Surkea vaihdelaatikko, joskin sen temput on ennakoitavissa eli tiukassa kurvissa ei kannata alentaa pykälää jne.
- Painava ja jäykkä = näinhän se vaan on

- Kone olisi hyvä maamoottoriksi, eli ei pidä yläkierrksista (ainakaan meikän isolohko-Guzzit eivät pitäneet), joskin asiaa saa varmaan kin parannettua jonkin verran virityksillä)
- Suhteellisen kallis ominaisuuksiinsa nähden, mutta GUZZI ON GUZZI = tämä peruste periaatteessa riittää meikäläiselle moisen hankkimiseksi