>> Kuten aiemminkin on täällä todettu on ruiskutuskartoissa epämääräisyyttä jonka voi tarkemmalla säätämisellä saada poistumaan. Samalla yleensä alakierrosvääntökin paranee. <<
>> Asian voi tehdä näin: säätää alkuperäinen moottorinohjaus siihen kuntoon että pyörä kulkee moitteettomasti ja moottorin potentiaali kullakin kokoonpanolla on riittävän hyvä. Ei rakennemuutoksia, eikä lisälaitteita tarvita. Vain hieman säätöä. <<
Kiinnostus syntyi heti.
Tuota, tuota... mitä itse asiassa tuossa toimepiteessä tehdään vaikkapa Calistimelle?
Ja meneekö ns. tuubiin vai onko mahd., että käy esim. liian laihalla, kunnes ei käy mitenkään?
Ja kun ei tätä viitsi kysyä, niin mitähän tommonen kustantais?
Kauanko toimenpide kestää?
Kun entähän ole ennen kiinnittänyt huomiota, mutta nyt alkoi kiinnostus. ja asiaan vois ryhtyä vaikka maksua vastaan...
