Eiköhän tuomonen korostettu stereotypia moottoripyöräilijästä ja -pyöräilystä mene enemmän junttiuden puolele. Sen sijaan sen verran komppaan artikkelia, että turvallisuustekniikka, mikä sinänsä on tervetullutta myös moottoripyöräilyyn (varsinkin esim. 150hv sporttouringeihin), ei sais liikaa alkaa hallitsemaan pyörän kuskaamista. Se, että ABS -tekniikkaa kaavaillaan pakolliseksi moottoripyöriin menee jo sen rajan yli. Kyllä se pittää olla se kuski joka sitä pyörää ohjaa eikä sitä voi kompensoida pakollisilla turvallisuustekniikka direktiiveillä. Esim. kyllä Custom pyörässä sinänsä luistonestot ja ABS:ssät, jose eivät ole turhaa, niin ilmankin pärjää. Pakollisina elementteinä tuovat vain lisähintaa pyörään helposti parisen tonnia. Jos sais valita esim. uuden Cali 1400 ilman vakionopeudensäädintä, luistonestoa ja ABS -jarruja niin tekisin sen kyllä.