Kirjoittaja Aihe: Piaggio investoi 34 miljoonaa puntaa Moto Guzzien kehittämiseen!  (Luettu 3084 kertaa)


Vierailija

  • Viestejä: 1 671
Vs: Piaggio investoi 34 miljoonaa puntaa Moto Guzzien kehittämiseen!
« Vastaus #1 : Marraskuu 25, 2012, 10:21:23 ap »
Jutusta ei käynyt ilmi, mistä niin paljon puntia on kertynyt?  ???
Italia on kuitenkin euron alueella.
Emeritus-guzzisti

Kimmo Saarelainen

  • Administrator
  • ***
  • Viestejä: 1 554
Vs: Piaggio investoi 34 miljoonaa puntaa Moto Guzzien kehittämiseen!
« Vastaus #2 : Marraskuu 25, 2012, 10:36:10 ap »
Jutusta ei käynyt ilmi, mistä niin paljon puntia on kertynyt?  ???
Italia on kuitenkin euron alueella.

Mutta Englanti ei ole. Ja juttu oli tehty Englannissa englantilaislle...ja nehän ei ymmärrä euroista mitään  :o

Artikkeli sinänäsä mielenkiintoinen. Kohtalaisen hyvät arvostelut uudelle Calille. Suurimmaksi negatiiviksi muodostui polttoainetalous/tankin koko.
Spekuloivat tankkausvälin muodostuvan n. 270km mittaiseksi. Ei kovin mairitteleva luku nyky tourerille :(
Eivät ilemeiseti ottaneet opiksi Stelvion tapauksesta  ???

Kimmo
Rider for California Touring 1400 & V85TT Travel

MPR3soft

  • Vieras
Vs: Piaggio investoi 34 miljoonaa puntaa Moto Guzzien kehittämiseen!
« Vastaus #3 : Marraskuu 26, 2012, 23:44:36 ip »
Piaggion perustaman kehitys- ja suunnitteluyksikön kertomus kokonaan uuden pyörän suunnittelusta ja tavoitteista, jonka tuloksena syntyi kolmessa vuodessa nyt markkinoille (lähinnä USA:n) lanseerattu 1400 kuutioinen California. Moto Guzzi sai tehtäväkseen valmistaa emoyhtiön kehittämän nykyaikaisen, yksinajavalle, nuorelle miehelle tarkoitetun pyörän  8)
Pitkämatkalaisille on sitten se toinen vaihtoehto laukkuineen  ;D

http://translate.google.fi/translate?hl=fi&sl=it&tl=en&u=http%3A%2F%2Fwww.moto.it%2Fnews%2Fbotta-risposta-moto-guzzi-california-1400-bella-ammiratissima.html


Katso Related News, mitä Miguel Galluccilla on asiaa!


Vierailija

  • Viestejä: 1 671
Vs: Piaggio investoi 34 miljoonaa puntaa Moto Guzzien kehittämiseen!
« Vastaus #4 : Marraskuu 27, 2012, 10:53:50 ap »
Niin, jos olen ymmärtänyt oikein (italian taitoni on suhteellisen vaatimaton eikä Googlen kääntäjäkään näköjään kaikkea osaa kääntää) artikkelissa kysytään Miguel Galluzzin ja Romano Albesianon joihinkin aikaisempiin haastatteluihin viitaten, että onko moottori Millepercenton kehittämä ja onko pyörä kehitetty Piaggion designstudiossa Kaliforniassa.

Moto Guzzin vastauksessa todetaan, että Moto Guzzit rakennetaan kokonaan (myös moottori) Mandello del Lariossa, mutta pyörä on suunniteltu Romano Albesianon johtamassa Piaggion Centro Tecnico Moto'ssa Noalessa käyttäen koko konsernin asiantuntemusta - ja viitaten Aprilian saavuttamiin 51 maailmanmestaruuteen (mm. RSV4) että yhtä & toista siellä osataan.

Galluzzin (huom. oikeinkirjoitus) haastattelussa kehutaan uuden Californian laadukkuutta, nykyaikaisuutta ja sitä, että se on ainoa customi, jolla on oikean moottoripyörän ajo-ominaisuudet.  :)
Emeritus-guzzisti