Niin, jos olen ymmärtänyt oikein (italian taitoni on suhteellisen vaatimaton eikä Googlen kääntäjäkään näköjään kaikkea osaa kääntää) artikkelissa kysytään Miguel Galluzzin ja Romano Albesianon joihinkin aikaisempiin haastatteluihin viitaten, että onko moottori Millepercenton kehittämä ja onko pyörä kehitetty Piaggion designstudiossa Kaliforniassa.
Moto Guzzin vastauksessa todetaan, että Moto Guzzit rakennetaan kokonaan (myös moottori) Mandello del Lariossa, mutta pyörä on suunniteltu Romano Albesianon johtamassa Piaggion Centro Tecnico Moto'ssa Noalessa käyttäen koko konsernin asiantuntemusta - ja viitaten Aprilian saavuttamiin 51 maailmanmestaruuteen (mm. RSV4) että yhtä & toista siellä osataan.
Galluzzin (huom. oikeinkirjoitus) haastattelussa kehutaan uuden Californian laadukkuutta, nykyaikaisuutta ja sitä, että se on ainoa customi, jolla on oikean moottoripyörän ajo-ominaisuudet.
